fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברה בבתי מלון

הדברה בבתי מלון

הדברה בבתי מלון

בית מלון הוא אחד המקומות שבהם יש צורך כמעט יום יומי של הדברה וזאת ממספר סיבות שנפרט בהמשך כמו כן נפרט מה צריך לדעת מדביר לפני שהוא מבצע הדברה בבתי מלון ,מה אחראי התחזוקה במלון או כל אדם אחר שאחראי על המדביר צריך לדעת ומה הסיבות לכך.

מה צריך לדעת לפני שמדבירים בבית מלון?

בית מלון טיפוסי מארח עשרות אנשים חדשים מדיי יום המגיעים ממספר רב של מקומות ואזורים בארץ ובעולם וכל אחד ואחד מהם יכול להביא  במזוודה מגוון רחב של מזיקים ובניהם פרעושים, פשפשים, קרציות ובמקרים חריגים עכברים וחולדות שימצאו את התנאים המצוינים שבית המלון מספק לאורחיו מתאימים גם להם, אחרי הכול מי לא רוצה בית עם הרבה חדרים (הרבה מקומות מסתור), אוכל זמין ובכמויות והעובדה שהדיירים מתחלפים כמעט על בסיס יום יומי אומר מבחינת המזיקים שיש סיכוי טוב שהאורחים לא יזהו אותם במשך היום או יומיים שבהם נמצאים בחדר מה שיקטין משמעותית את הסיכוי שיתבצע הדברה עד שתהיה התפרצות ואז המלון כבר יסבול מפגיעה בשמו הטוב דבר שיוביל גם לפגיעה בהכנסות (ירידה במספר האורחים, פיצויים לאורחים ).

חוץ מהאורחים שיכולים להביא איתם מזיקים גם מתקני המלון השונים (מטבח גדול, פחי אשפה ענקיים, בריכות שחייה, שירות חדרים) מושכים את המזיקים השונים ובכמויות.

ולכן חשוב מאוד לשמור על ניקיון גם במקומות אותם האורחים לא רואים ,לשמור על המזון היבשה בהתאם להוראות, לדאוג לפחי אשפה אטומים וכמובן לא להשאיר אוכל מחוץ למקרר במידה ולא חייב.

דברים שהמדביר חייב להיות מודע להם בזמן הדברה במלון:

1. אוכלוסייה- בית מלון מכיל אנשים בעלי מאפיינים שונים ומגוונים מבחינת גיל, מצב רפואי, נשים בהריון, חולי אסטמה או מחלות נשימה כאלו ואחרות וכל פרמטר כזה חשוב מבחינת הבטיחות בזמן ההדברה (נשים בהריון , חולי אסטמה וילדים צריכים לצאת לזמן ארוך יותר ממקום מרוס מאשר בן אדם בוגר ובריא) ולכן תמיד צריך לקחת את הטווח הגבוה של הוראות הבטיחות.

2. סוג המזיק- הדברת חולדות או הדברת עכברים לא מצריכה יציאה מהמקום המטופל אך הדברת פשפש המיטה מצריכה יציאה למספר רב של שעות ולכן חשוב לדעת זאת מראש לפני שמכניסים אורח לחדר לאחר הריסוס.

3. ילדים- פעמים רבות ילדים מסתובבים חופשי בבתי מלון ולכן יש לדאוג לא לפזר חומרי הדברה במקומות נגישים לילדים שידועים בסקרנותם .

4. מועדי ניקיון – הדברות הנעשות על ידי ריסוס בד"כ נגד חרקים דורשות שלא יתבצע ניקיון כ-48 שעות לאחר היישום ולכן אם ידוע שחדר מסוים יישטף בעוד שעה אין שום טעם לרסס את אותו החדר ומנגד חייב לשטוף את החדר לפני שילדים שעדיין זוחלים יורדים לרצפה.

5. סוג חומרי ההדברה- חשוב להשתמש אך ורק חומרים המיועדים לתברואה (שימוש בבתים, משרדים ) ולא חומרי הדברה המיועדים לחקלאות, גינות וכדומה (החומר הנפוץ ביותר להדברה אצל אנשים ללא רישיון הוא פולריס 40 האסור לשימוש ביתי).

6. התאמת חומר ההדברה לסוג המזיק – אין להשתמש בחומר המיועד להדברת נמלים וג'וקים להדברת פרעושים וז"א מטעמי יעילות ,חומר הדברה המיועד להדברת פרעושים צריך להכיל מווסתי גדילה על מנת למנוע את הצורך בריסוס חוזר כעבור שבועיים ואילו הדברת נמלים או ג'וקים אינה מצריכה את ווסת הגדילה

7. ראש גדול- חשוב שהמדביר יחשוב בצורה הנכונה ישקיע זמן בלהבין מה מקור הבעיה ולטפל במקור קודם לטיפול בסימפטום.

את כל הדברים המפורטים ברשימה למעלה המדביר חייב לקחת בחשבון ובמידה ולא עשה זאת על המזמין את ההדברה מטעם המלון לפקח שהמדביר אכן עושה זאת ולא "מרסס ונעלם".

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

www.jukbarosh.com

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ