fbpx
לוגו ג'וק בראש

הדברה בחדר ילדים

הדברה בחדרי ילדים

הורים רבים מתלבטים אם לבצע הדברה בעיקר בגלל הימצאות ילדים בבית ולעיתים אף שהחליטו לבצע הדברה בביתם מעדיפים לא לרסס בחדריי הילדים וזאת על מנת למנוע מהם עד כמה שאפשר את המפגש עם חומרי ההדברה .

ובכן מאמר זה בא על מנת לעשות סדר בבלגן.

ישנם מקרים רבים בהם אנשים מחליטים לבצע הדברה כשלא ממש חייב ומצד שני יש מקרים רבים בהם חייב לעשות הדברה ואנשים מעדיפים שלא לבצע הדברה וזאת בעיקר משיקול של הימנעות מרבית ממפגש עם חומרי הדברה השונים, ובכן מתי חייב לבצע הדברה ומתי אפשר להימנע מכך.

ובכן מניסיון למדתי שהכי טוב להסביר עם דוגמאות אז נתחיל בכך.

לפני מספר חודשים התקשרה אליי לקוחה שמתמודדת עם התיקן הגרמני כבר זמן רב (למעלה משנה) באמצעות אמצעים שונים ,מגוונים ,מקוריים ובעיקר לא יעילים וכל זאת על מנת לא לבצע הדברה בביתה וזאת מכיוון שיש לה שני ילדים קטנים בבית ולכן ואיננה רוצה לרסס .

ובכן בוא ננתח את המצב:

התיקן הגרמני כמו כל תיקן אחר מהווה וקטור לחיידקים, וירוסים, פטריות, תולעים ופרוטוזאות רבות העלולות להעביר לנו מחלות ובד"כ נמצא בארונות מטבח ובתוך מכשירים חשמליים וכתוצאה מכך לעיתים קרובות יהיה על כלי המטבח, הסכום ומוצרי מזון ובכך מגדיל את הסיכוי להעברת מחלה כלשהיא לבני הבית וזאת בטווח הקצר , הדברתו נעשית ע"י פיתיון ג'ל המיושם במקומות בהם אין בד"כ גישה לילדים ואינו מצריך יציאה מהבית כלל בזמן הביצוע ופעילותו נעשית ע"י אכילתו (חייב לעבור במערכת העיכול ולא הנשימה) ז"א שבבית נורמטיבי בו לא נותנים לילדים ללקק את הצירים בארונות המטבח לא תהיה כל סכנה לבני הבית כתוצאה מההדברה אך עלולה להיות פגיעה בריאותית לילדים כתוצאה מנוכחות התיקן בבית ולכן מקרה כזה מחייב הדברה.

מקרה שני:

דירה בבניין דירות בו גרים זוג צעיר ,האישה בהריון בחודשים מתקדמים והחודש הוא נובמבר בדירה באותו רגע אין כל מזיק אבל הזוג החליט שהם צריכים הדברה מסיבה לא ברורה בכלל.

ניתוח: כרגע אין מזיקים בדירה, החורף כבר פה מה שאומר שרוב החרקים (נמלים וג'וקים בעיקר) ייעלמו עד לתחילת האביב האישה צריכה ללדת כל רגע אז תוך מספר ימים עד שבועות יהיה בבית ילד קטן ובכן בדירה כזאת אין כל טעם לבצע הדברה כי הדברה כזאת לא תביא שום תועלת ,תבזבז חומרי הדברה וכסף לשווא ולכן אין צורך לבצעה.

ובכן עכשיו ששני הדוגמאות האלו נמצאות בראשכם נחזור לשאלה אם צריך לבצע הדברה בחדר ילדים או לא?

התשובה לשאלה זו נעוצה במספר גורמים והם: סוג המזיק, גיל הילדים, סוג חומר ההדברה המיועד ליישום ,צפיפות חדר הילדים מבחינת ריהוט ומשחקים וכדאי להתייעץ עם המדביר על מנת להחליט אם כדאי לטפל גם בחדר ילדים או לא.

באופן כללי אם מדובר בריסוס בפירטרואידים אז אין בעיה אך אם מדובר בחומרי הדברה המשמשים להדברת חולדות או הדברת עכברים העדיפות היא לא ליישמם בחדר ילדים וזאת למנוע מצב שבו הילדים מוצאים את החומר ונמצאים איתו בחדרם ללא השגחה.

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

www.jukbarosh.com

054-4603208

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ