fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברה וניקיון

הדברה וניקיון או ניקיון והדברה

הדברה וניקיון 

פעמים רבות אני מגיע לבתים, עסקים ,מחסנים, בתי ספר ועוד מגוון רב של מבנים ונתקל במראות מחרידים של לכלוך וזוהמה ובעלי המקום מופתעים ממש שהם מגלים שיש להם בעיה רצינית של חולדות/עכברים/ג'וקים ושאר המזיקים ותמיד יש קשר בין הדברה וניקיון למצב המזיקים בנכס.

במאמר זה אני אנסה להסביר למה ניקיון וסדר הכרחיים על מנת למזער ולעיתים גם למנוע נוכחות של מזיקים.

ובכן נתחיל בעובדות הבאות כל מזיק (מחרקים ועד מכרסמים ועשבים) דורש שלושה תנאים בסיסים על מנת להתמקם במקום חדש

1.מים- נוכחות של מים ברמה כזאת או אחרת נחוצה לכל המזיקים הנפוצים אם זה עכברים וחולדות (יכולות להסתדר בלי לאורך תקופה ארוכה אבל מעדיפות שיהיה) נמלים וג'וקים שלא דורשים הרבה אבל נוכחות של מים עדיפה עליהם וכמובן עשבים שוטים שיסתדרו גם עם קצת מים או לחות אבל ממש ישגשגו במקרה של נוכחות מים מספקת.

2.מחסה- נכון יותר לבעלי חיים מזיקים , ג'וקים ,עכברים ,חולדות ושאר המזיקים דורשים מקום מסתור בו יוכלו להקים את הקן שלהם יתרבו וישנו בשעות בהם הם לא פעילים

3. מזון-כל בעל חיים ואפילו צמחים דורשים מזון הדרישות של כל מזיק שונות ומשונות וכך גם הכמויות הדרושות להם (לעיתים קרובות אני נשאלה "מה יש לנמלים/ג'וקים לחפש בארון / שירותים?" ) ברגע שיהיה מזון מזיק שיעבור בסביבה יישאר ויתמקם

לאחר שהבנו מה הם הדרישות הבסיסיות של המזיקים וכל יצור חי אחר כולל אותנו אנו מבינים כי באזור בו יהיה שאריות מזון ,ערימות גרוטאות וברז מטפטף הוא גן עדן למזיקים שיבואו במקודם או במאוחר ויישארו לזמן רב.

על מנת לצמצם את הסיכוי שחולדות או עכברים יגיעו גם לביתכם יש למנוע ערימות של גרוטאות, עשבייה גבוהה וכול מקום מחסה אחר שיכול לשמש כמקום מסתור לחולדות ועכברים כמו כן אוכל חשוף.

על מנת למנוע התרבות ושגשוג של נמלים וג'וקים יש למנוע מצב בו יש שאיריות של אוכל מארוחת הערב של אתמול על השיש (במקרים מסוימים ראיתי בתים שארוחת הערב של חודש שעבר עדיין הייתה על השולחן והשיש) לדאוג שהשיש יהיה נקי ממזון ,לכלוך ומים.

חשוב לציין כי בבית מלוכלך כמעט תמיד יהיו מזיקים אך אין זה אומר שבבית נקי ומצוחצח לא יהיו, כבר יצא לא פעם להיות בבתים של "חולי ניקיון" שכל בלטה ובלטה נוצצת מניקיון ועם זאת היו להם נמלים ו/או ג'וקים ואפילו חולדות.

אני מדגיש כי במקרים בהם הלכלוך קיצוני אין טעם לעשות הדברה במקום וזאת מכיוון שלהדברה כזאת לא תהיה כל תועלת וכבר יצאה לי להגיע לבית כזה או אחר ולהודיע להם שיתקשרו אליי אחרי שינקו את הבית .

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

www.jukbarosh.com

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ