fbpx
לוגו ג'וק בראש

הדברה -עשה זאת בעצמך

אנחנו הישראלים לא אוהבים לשלם,לא אוהבים לשלם בכלל ואם כבר לשלם אז כמה שפחות תכונה זו מביא אותנו פעמים רבות לנסות ולעשות דברים לבד שחס וחלילה לא נזמין בעל מקצוע ולפעמים זה עובד ואנחנו פותרים את הבעייה לבד ולפעמים לא ואז בעל המקצוע לוקח יותר כסף כדי לתקן את הנזק הנוסף כולנו כאלו וגם אני ( :

ישנם דברים שאין שום בעייה לנסות לעשות לבד כמו צביעת בית ,לספר את האישה וכדומה אך ישנם מקרים שכדאי להזמין בעל מקצוע כמו החלפת מערכת גז,חשמל לדוגמא.

ובכן הדברה בשיטת עשה זאת בעצמך היא מסוג הדברים שאפשר וניתן לעשות לבד אך חשוב מאוד להקפיד על בטיחות כי חומרי הדברה יכולים לגרום לנזק לרכוש ואפילו במקרים חריגים להרוג.

אז איך עושים הדברה לבד:

1.מזהים את המזיק- שלב ראשון בכל הדברה היוא לזהות את סוג המזיק בו אנו רוצים לטפל האם זה מכרסם (חולדה/עכבר/חולד) או חרק (נמלים,ג'וקים,פרעושים וכו..).

2.מציאת חומר ההדברה המתאים- לאחר שזהינו את המזיק המיועד להדברה יש למצוא את חומר ההדברה המתאים לביצוע המשימה.לדוגמא שימוש בקוטל חרקים להדביר חולדות לא יעבוד בדיוק כמו שקוטל מכרסמין לא יהיה יעיל כנגד נמלים.

3.בטיחות- לאחר שזיהנו את החרק והחומר ההדברה המתאים לו יש לקרוא היטב את הוראות הבטיחות שחייבות להופיע על האריזה של כל חומר המיועד לההדברה ואין לסטות מהן לא מבחינת כמות ולא מבחינת המקומות המותרים לשימוש באותו התכשיר וכמובן באמצעי המיגון הנדרשים ( מסכה,כפפות) לשימוש בחומרהנמצא בידכם כמו כן במידה והתכשיר מיועד לשימוש על ידי מדביר בלבד אל לכם להשתמש בו וזאת למרות שתכשירים אלו אמורים להימכר אך ורק לבעלי היתר הדברה בישראל כמו בישראל ובעזה כל אחד עושה מה שבא לו.

4.שימוש נכון- לכל חומר הדברה יש את המינון בו יש להשתמש ויש להשתמש רק בהתאם להוראות ובמינון הנמוך ביותר האפשרי לפי התוית.

5.אזהרה- לפני ביצוע כל הדברה יש לחשוב על הסיכונים הכרוכים בה ולתנהג בהתאם לדוגמא:מי שאלרגיי לצרעות שלא ינסה לבצע הדברת צרעות(דבורים לא מדבירים).

במידה ולא הצלחתם להיפטר מהמזיק לבד אתם מוזמנים להתקשר ולתת לנו לפתור לכם את הבעייה.

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

www.jukbarosh.com

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ