fbpx
לוגו ג'וק בראש
מלכודת דבק צהובה ללכידת זבובים

הדברת זבובים בבית

הדברת זבובים בבית היא הדברה המצריכה ידע, ניסיון, סבלנות והרבה השקעה וניתן לעשות אותה ביעילות רק אם יודעים מה המקור בו מתרבים הזבובים דבר זה נכון להדברה באזורים פתוחים וגדולים כמו רפתות ולולים .

הדברת זבובים בבית- במידה ויש לכם זבובים אם זה בדירה בבניין או בבית פרטי אתם צריכים לבדוק מספר דברים:

יש לכם זבובים בבית? מתי זרקתם זבל לאחרונה?

אני שואל שאלה זאת וזאת מכיוון שמחזור החיים של הזבובים מביצה לבוגר בתנאים אופטימליים של מזון וטמפ' לוקח בין שבוע לשבוע וחצי מה שאומר שאם לא זרקתם זבל כמה ימים יכול להיות שמקור ההתרבות הוא פח האשפה מתחת לכיור כמו כן זבובה יכולה להטיל את ביצייה בתוך פרי או ירק רקוב שנפל מאחורי איזה מכשיר חשמל או ספה וחומר אורגני זה הוא המקור לכל הזבובים שלפתע מעופפים בביתכם אז לפני שאתם מזמינים מדביר שלא באמת יכול לפתור לכם את הבעיה עם ריסוס מוטב לעשות סריקה ברחבי הבית לראות שזרקתם את הזבל ואין איזה חומר אורגני מרקיב שיכול להיות מצע מושלם להתפתחות זבובים ושאר מזיקים.

בדקתם את מצב חדר האשפה? פח מרכזי ?

במידה ואתם גרים בבניין או בבית פרטי תבדקו מה המצב של חדר האשפה בבניין , יכול להיות שהזבל שם לא פונה כמה ימים או שלא פונה כראוי ויש זבל על הרצפה וזה המקור לבעלי בתים פרטיים תבדקו אם הפח השכונתי נמצא ממש לידכם ועשרות זבובים מעופפים מעליו ובתוכו.

במידה ומצאתם את המקור כמתואר בסעיפים א' וב' אתם מוזמנים לזרוק את הזבל במידה והוא נמצא בבית ובמידה והא נמצא בחדר האשפה או בפח השכונתי יש לפנות לגורמים המתאימים ( וועד הבניין ו/או העירייה ) שיטפלו במפגע באופן מידי.

את הפרטים שמעופפים בבית יש לקטול באמצעים כימיים (תרסיסים ביתיים כמובן שלקרוא את ההוראות לפני) או באמצעים מכניים  כמו חרקנים, מלכודות דבק צהובות(מחיאת כפיים כשהזבוב נמצא בין כפות הידיים).

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

www.jukbarosh.com

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ