fbpx
לוגו ג'וק בראש

ההדברה לא עזרה

פעמים רבות אני שומע מלקוחות כי הם הזמינו כבר מדביר אחר שביצע הדברה אך ההדברה לא עזרה ובכן ישנם סיבות רבות מדוע הדברה מסוימת לא עוזרת ובמאמר זה נמנה כמה מהם:

1.זיהוי נכון של המזיק- לפני שמבצעים הדברה חשוב מאוד לדעת כנגד מה בדיוק אנחנו מבצעים את ההדברה,

האם ההדברה היא נגד תיקן גרמני או תיקן אמריקאי? האם הנמלים בשיש או גם על הריצפה? האם יש פרעושים או פשפש המיטה?

זיהוי לא נכון של המזיק יוביל לביצוע הדברה לא מתאימה שברור לכל מי שמבין בהדברה עוד טרם ביצועה כי היא לא תועיל תגרום לאי נוחות, בזבוז של כסף ופיזור רעל מיותר וצורך בהדברה חוזרת.

2.שימוש בחומרי ההדברה המתאימים- לאחר שזיהינו את המזיק יש להשתמש בחומר ההדברה המתאים לדוגמא: במקרה של פרעושים שימוש בפירטרואיד בלבד לא יפתור את הבעיה וחייב להשתמש במג"ח (מונע גדילת חרקים) בנוסף.

3.ביצוע הוראות המדביר- בסיום כל הדברה המדביר נותן הוראות בהתאם למה שהוא ראה ועשה במהלך ההדברה להוראות אלו יש משמעות רבה והקפדה על הוראות המדביר חשובה לביצוע הדברה יעילה ובטוחה לדוגמא: הדברה בג'ל נמלים היא הדברה שלוקחת זמן (שלושה וחצי שבועות בממוצע) ואסור לנקות את הפיתיון מכיוון שכל פעולת ההדברה מתבססת על העובדה שהנמלים יקחו פיתיון זה לקן ויגרמו להשמדתו במידה והג'ל יוסר לפני שביצע את תפקידו הנמלים לא ייעלמו ויהיה צורך בהדברה נוספת.

4.שארתיות של החומרים- החומרים המותרים היום לשימוש יעילים אך אינם נשארים לאורך זמן (מתפרקים) ולכן הדברת נמלים כיום קשה יותר מבעבר אז היו בשימוש חומרים שאירתיים מאוד (זרחן אורגני) אך מזיקים מאוד לבריאות ולכן נאסר השימוש בהם בבתים.

5.ביולוגיה של החרקים- החרקים מתרבים בקצב מהיר מאוד ולעיתים קורה שלא השמדנו את כל הקינים /פרטים באוכלוסייה בזמן ההדברה והמעטים שנשארו התרבו והבעיה חוזרת כאילו לא בוצע הדברה כלל וכלל.

6.ניקיון- אם האזור המטופל לא נקי וישנם כמויות גדולות של מזון ולכלוך חרקים ימשכו למקום ולא משנה כמה הדברה נעשה ,הרעיון מאחורי ההדברה הוא חיסול האוכלוסייה הקיימת ובכך לקבל "שקט" עד שיגיעו פרטים חדשים לאזור ובמקרה של מקום מלוכלך יגיעו פרטים חדשים של חרקים למקום מהר מאוד.

מכל הסיבות האלו ועוד ישנם מקרים ש"ההדברה לא עוזרת" ולכן יש צורך לבצע הדברה חוזרת.

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

www.jukbarosh.com

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ