fbpx
לוגו ג'וק בראש
לכידת בעלי חיים

לכידת בעלי חיים

לפני שבכלל מתחילים לדבר על לכידת בעלי חיים חשוב לי לציין שכדאי מאוד שלוכד בעלי החיים יהיו קודם כל ולפני הכל אוהב בעלי חיים וזאת מכיוון שבד"כ לוכד בעלי חיים מוזמן ללכוד את בעלי החיים במצב בו החיות לחוצות, מפחדות, רעבות, צמאות כנראה בגלל שאיבדו את ביתם ו/ או בעליהם ובמקרים גרועים יותר נזרקו על ידי בעליהם בציידי הכביש במקום מרוחק מהמקום בו חיו עד לפני כמה רגעים ומותר לציין שהחיות כמו בני אדם הנמצאים במצב כזה לא יהיו הכי נחמדים וסימפטיים, יחששו לחייהם ולא יתנו לאיש להתקרב אליהם מבלי לנסות להגן על עצמם והדרך היחידה שהם מכירים מכיוון שאינם יודעים את שפתנו היא ע"י נשיכות ושריטות.

לכן לפני הכול הלוכד צריך להיות אוהב חיות על מנת שידע לדאוג להם לאוכל ומים דבר שימנע פעמים רבות את הצורך בשימוש באמצעים פחות נעימים על מנת ללכוד את בעל החיים יחסוך זמן ומאמץ מצד הלוכד והכי חשוב ימנע טראומה לבעל החיים הנלכד שגם ככה נמצא במצב לא נעים.

לכידת חיות משוטטות

חיות משוטטות מהווה סכנה ממשית לבני אדם ולבעלי חיים הנמצאים בסביבתם וזאת מכיוון שהם יכולות להיות נשאיות של מחלות ,וירוסים ,קרציות ופרעושים בנוסף להיותן תוקפניות כלפי בני אדם במקרים מסוימים כמו כלב החולה בכלבת. בנוסף לסכנות הבריאותיות חיות משוטטות יכולות להיות מטרד כלכלי לבעלי חוות ומגדלי בקר ודוגמא לכך הם עדרי הכלבים שחצו את הגבול מכיוון סוריה וטורפים עגלים ברמת הגולן.

    • אמצעי לכידה
    • מחלות
    • אמצעי נשיאה
    • פקודת הכלבת
    • צער בעלי חיים
    • חיות מוגנות
  •  לכידת חולדות ניתן לקרוא בלחיצה על הקישור

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה  

054-4603208

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ