fbpx
לוגו ג'וק בראש
אחריות על הדברה

אחריות על הדברה / הדברה משך אחריות

הדברה אחריות /אחריות הדברה

פעמים רבות אני נשאל ובצדק מה משך האחריות שאנו נותנים על ביצוע ההדברה ובכן חשבתי לעצמי אולי נכתוב את זה באתר על מנת שיהיה ברור לכולם מה משך האחריות לכל מזיק, מה עומד מאחורי משך האחריות ,למה זה משתנה בין מזיק למזיק ולמה לא תמיד בטוח לבחור את חברת ההדברה שנותנת את משך האחריות הארוכה ביותר.

נתחיל בפרמטרים שצריכים להילקח בחשבון כאשר חברת הדברה כזאת או אחרת נותן אחריות על מזיק מסוים:

1.ביולוגיה –לכל מזיק ומזיק יש מאפיינים ביולוגים שונים, קצב התרבות שמחולק למספר צאצאים פר השרצה, הטלה, מספר השרצות ה/הטלות בעונה/ שנה תקופות פעילות (קיץ? חורף? סתיו? אביב? כל השנה) .

2.מאפייני התנהגות- היכן המזיק מתרבה, מסתתר, מזון עדיף, יכולת הישרדות ללא מזון ומים זמינים.

3.אמינות החברה- אם החברה מתכוונת לעמוד מאחורי האחריות שהיא נותנת או ברגע שתצוץ הבעיה תעלם חברת ההדברה.

4.גודל החברה –חברת הדברה גדולה עם מספר מדבירים  קבועים שמקבלים משכורת אם יש עבודה או לא תיתן אחריות ארוכה יותר ותשלח את אחד מהעובדים ברגע שלא יהיה לו עבודה בתשלום ובהתאם יהיה התיאום לביצוע ההדברה החוזרת לשעות אלו.

5. סוג חומר ההדברה – משפיע מאוד על משך האחריות הניתנת לדוגמא מזיקים מסוימים מדבירים ע"י חומר הדברה המבוסס על פיתיונות שיעילותם נע בין מספר שבועות בודדים למספר חודשים או לחילופין שימוש בחומרי הדברה האסורים על פי חוק כמו זרחן אורגני שמסכנים את בריאות הציבור אך עושים עבודה נפלאה נגד החרקים השונים לאורך זמן ממושך.

לאחר שמשכללים את חמשת הפרמטרים כל מדביר מחליט מה משך האחריות שהוא נותן, בתמונה מתחת ניתן לראות את תעודת האחריות שאנו בג'וק בראש נותנים ולפי דעת אלעד אורי ,בעל החברה מדביר ואגרונום אלו תקופות האחריות הטובות ביותר שניתן לתת בצורה אחראית ואמינה לפי סוגי המזיקים השונים.

 

דברים שצריכים להדליק נורה אדומה :

מקרי קיצון כמו אחריות ל10-12 חודשים לנמלים שחברת הדברה אחת נותנת בעוד שאר החברות נותנות אחריות שנע בין 3-6 חודשים צריכה להדליק נורות אדומות.

אחריות משתנה בהתאם לחודש ביצוע ההדברה- כל מדביר יודע שבין נובמבר למרץ כמות החרקים יורדת בצורה משמעותית (בחורפים קרים במיוחד עד 90%-95%) וחברות הדברה מסוימות יודעות לנצל את חוסר הידע של הלקוח ולמי שמזמין הדברה כך שהאחריות תיפול על תאריכים אלו יקבל משך אחריות ארוך יותר מאשר אם יזמין את אותה הדברה באותה חברה במהלך מרץ .

עלות נסיעה- חברות הדברה מסוימות נותנות אחריות מותנת בעלות נסיעה שנעה בין 80-100 ₪ דבר שכרוך בהוצאות נוספות במקרה של צורך בהדברה חוזרת ובמקרים נדירים שיש צורך ביותר מהדברה חוזרת אחת העלות הנסיעה כבר תעלה כפול ממה ששילמתם להדברה מלכתחילה.

אחריות מוגבלת- ישנם חברות הדברה שמתנות את ביצוע ההדברה החוזרת רק לאחר תקופה ממושכת מרגע ביצוע ההדברה הראשונה וזה נכון אך רק במקרים בהם בוצע הדברה בפיתיונות או במווסתי גדילה שהפעילות שלהם ממושכת כל הדברה אחרת שלא פתרה את הבעיה תוך מספר ימים ספורים לא מצדיקה המתנה של שלושה או ארבה שבועות.

בתור בעל חברת הדברה ,מדביר ואגרונום אם הייתי צריך לחשוב על סיבה ריאלית למתן אחריות ארוכה יותר משלושה חודשים לנמלים ועשרה חודשים להדברת ג'וקים הייתי אומר שאם חברה מסוימת נותנת אחריות ארוכה יותר זה בגלל שאחריות זו כבר תומחרה מראש במחיר שנגבה מלכתחילה מכל מי שהזמין הדברה ובמקרים שלא היה צורך בהדברה חוזרת חיפו על אלו שכן אך קשה לי לאמין שיש חברות הדברה שעשו זאת מהסיבה הפשוטה והיא שתחום ההדברה תחרותי מאוד כל אחד יכול לקחת מרסס ובקבוק חומר הדברה לעשות קורס ולהיות מדביר ויש לא מעטים שמורידים את המחירים בצורה כזאת שאם הם עובדים כחוק יגרום להם לפשיטת רגל ולכן חברת הדברה שהייתה לוקחת מחיר גבוהה בצורה משמעותית ממחירי השוק לא היה עובד יותר מדיי.

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

www.jukbarosh.com

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ