fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברת תיקנים וג'וקים

הדברת תיקנים וג'וקים

הדברת תיקנים וג'וקים

אנו בג'וק בראש מדבירים את כל סוגי הג'וקים (תיקנים) ופועלים על פי עקרונות ההדברה המשולבת – בה קודם כל מטפלים במקור הבעיה ואחר כך בסימפטומים. שילוב של חומרי הדברה מתקדמים, איכותיים וידע רב שנצבר לאורך השנים נותנים לנו את האפשרות לבצע הדברת תיקנים – ג'וקים יעילה שממזערת את הפגיעה בסביבה מבלי לאבד את היעילות בהדברת החרקים ובכך אנו נמנעים מפיזור רעלים מיותר ומזהם.

חומרי ההדברה בהם אנו עושים שימוש הם חומרים בעלי רעילות נמוכה לבני אדם ויעילות רבה נגד החרקים, המבוססים על פורמולה צמחית (הצמחים השונים מסנתזים לעצמם חומרים אלו בכדי להגן על עצמם מפני מזיקים ובני האדם מעתיקים אותם בצורה כימית), ומכילים לרוב פרותירואיד. מלכודות הדבק שלנו מכילות פרומון, שהוא הורמון נדיף המושך את הג'וקים ומסיבה זו הן הרבה יותר אפקטיביות ממלכודות דבק פשוטות.

חומרי ההדברה בצורת ג'ל בהם אנו עושים שימוש מכילים גם כן חומר משיכה ובמקרה זה פיתיון מורעל המותאם למזיק הספציפי (נמלים, תיקן גרמני וכו'), חומרים אלו מכילים חומצה בורית שאינה רעילה לבני אדם (חומר זה משמש כחומר פעיל במוצרי ניקיון ותרופות) ואינם מסוכנים לבני-אדם אך יעילים מאוד בהדברת חרקים (פוגע במעטפת החרק וגורמת לו למות מיובש).

הדברת התיקנים הנפוצות בארץ הם – התיקן האמריקאי והתיקן הגרמני

הדברת תיקן אמריקאי

התיקן האמריקאי אופייני יותר לבתים פרטים וקומות ראשונות בבניינים ופעולת ההדברה פשוטה יותר.

כיצד מזהים תיקן אמריקאי? אורך הגוף של תיקן בוגר הוא 3-4.5 ס"מ. צבעו חום אדמדם. גוף ארוך ובעל מחושים ארוכים, כנפיים מפותחות המאפשרות לו תעופה למרחקים וחדירה לבתים.

התיקן האמריקאי מתרבה בעיקר בבורות ביוב ונפוץ מאוד בכל הארץ. תיקנים אלו עלולים להעביר חיידקי מעיים לאדם. פעיל כל השנה אך המפגש עם התיקנים בעיקר באביב ובקיץ.

תיקן האמריקאי
תיקן האמריקאי

 

הדברת תיקן גרמני

התיקן הגרמני קטן יותר, גודלו 1-2 ס"מ ואיננו יכול לעוף, הם נמצאים בעיקר במטבחים, תנורים, מכשירי מיקרוגל, ובריכוזי מזון, ניתן לזהות אותם על פי שני פסים שחורים אנכיים המופיעים על ראש הג'וק.

הדברת תיקן גרמני מסובכת יותר, ומצריכה שימוש באמצעים שונים, ריסוס, ג'ל, ומלכודות דבק לניטור (בכדי לוודא שהבעיה נפתרה סופית). במידה וזיהיתם תיקן גרמני אנו ממליצים לקרוא בקטגורית המאמרים שלנו את המאמר על התיקן הגרמני, לפעול על פי ההנחיות, ולהזמין מדביר מוסמך.

ג'וק גרמני - תיקן גרמני
ג'וק גרמני – תיקן גרמני

 

יש לקחת בחשבון שיכולת ההתרבות של התיקנים והחרקים גבוהה ולכן כאשר יש נגיעות גבוהה בדירה, ישנו סיכוי גבוה שהמצב חמור יותר מאשר הנגלה לעין, התיקנים פעילים בחשיכה, חיים ומתרבים במגוון רחב מאד של מבנים, במערכת ביוב ועוד.

בפעולת הדברה של תיקנים וחרקים שלב הזיהוי היינו קריטי והכרחי אנו ב"ג'וק בראש הדברה נכונה" מקפידים טרם בחירת חומרי הדברה ואופן הריסוס, לוודא מהו סוג התיקן המזיק.

דוגמא: במקרה של תיקן אמריקאי יש להקפיד על ריסוס בורות הביוב כיוון שהתיקנים אוהבים לחות וטמפרטורות גבוהות, ללא ריסוס זה הדברת התיקנים בבית הינה חסרת תכלית ומצד שני ריסוס בורות הביוב במקרה של תיקן גרמני לא ייתן פתרון מכיוון שתיקן זה מתרבה במנועים של מוצרי חשמל, ארונות מטבח, מקלחות.

 

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברת תיקנים וג'וקים?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

www.jukbarosh.com

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ