fbpx
לוגו ג'וק בראש

תקנון שימוש ומדיניות פרטיות

כללי ומדיניות פרטיות

  1. אתר זה מופעל על ידי חברת "ג'וק בראש" ח.פ 040884058, שכתובתה לצרכי יצירת קשר: רח' הזית 120, אביעזר.
  2. הדין החל על תקנון זה הוא הדין הכפוף לחוקי ישראל בלבד!
  3. כמו כן כל הפרטים שתתבקשו להזין באתר יישארו חסויים ולא יועברו לאף גורם זר למעט פרטי המשלוח ופרטים ליצירת קשר שיועברו לחברת השליחויות.
  4. השימוש באתר וכל הנלווה לו לרבות ביצוע רכישת מוצרים כפוף לתנאים הרשומים מטה. אנא קרא/י בעיון תנאים אלו. אם אינך מסכים/ה לתנאי מתנאים אלו, הנך נדרש/ת שלא לעשות שימוש באתר. שימושך באתר, ייחשב על כן, להסכמה לתנאים אלו ולמדיניות הפרטיות המופיעה באתר.
  5. אם אינך בגיל חוקי, המאפשר לך להתחייב ולקבל תנאים אלו, אל תשתמש/י באתר זה. אם יסתבר לנו, כי אינך בגיל חוקי מתאים כאמור, אנו שומרים לעצמנו האפשרות למנוע ממך שימוש באתר או בחלקיו.
  6. הנך מתחייב/ת, כי ככל שאת/ה מוסר/ת לנו או לכל גורם אחר במסגרת האתר פרטים אודות עצמך או אחרים, הרי שפרטים אלו נכונים, מדויקים ומלאים.
  7. אנו שומרים לעצמנו הזכות לשנות את האתר, לעצבו מחדש, להוסיף או לגרוע ממנו, ללא אישור.
  8. אנו רשאים מעת לעת לשנות תנאים אלו ואת מדיניות הפרטיות שלנו, אנא בדוק/בידקי את התנאים ומדיניות הפרטיות באופן מתמיד.
  9. מובהר, כי כל הרכישות שתתבצענה באמצעות אתר זה כפופות לתנאים אלו.
  10. מטעמי נוחיות לשון התקנון היא בלשון זכר, אך מיועדת לנשים וגברים כאחד.
 

רכישות בחנות המקוונת

  1. החנות המקוונת משמשת לרכישת מוצרים על-ידי משתמשי האינטרנט בישראל, רשאים לרכוש בחנות זו בני 18 ומעלה המחזיקים בתא דואר אלקטרוני ובעלים בכתובת מגורים בישראל.
  2. רכישה באתר תתבצע על-ידי גולש אשר ברשותו כרטיס אשראי תקף בישראל.
  3. תנאי לביצוע עסקה מוצלחת בתשלום בכרטיס אשראי הוא אישור חברת כרטיסי האשראי של הרוכש.
  4. אם אתה פועל בשם אישיות משפטית אחרת, הינך מצהיר כי הינך מוסמך לחייב את אותה אישיות משפטית בביצוע הרכישות, אחרת תחשב כמי שאחראי באופן אישי לכל המחויבויות הנוגעות לרכישה ולשימוש באתר זה.
  5. המוצרים באתר הינם מוצרים חדשים, אלא אם צוין באתר אחרת. תמונות המוצרים באתר הן להמחשה בלבד.
  6. אנו עושים כמיטב יכולתנו, כי כל המוצרים המופיעים לרכישה באתר, מצויים במלאי. יחד עם זאת, יתכן שמוצר שהוזמן על ידך אינו במלאי, במקרה זה, אנו נחזור אליך תוך זמן סביר, ונאפשר לך לבטל את ההזמנה או לקבל מוצרים חלופיים באותו מחיר, ככל שנמצא לנכון לעשות כן. היה ולא ביצעת בחירה בנדון, אנו נבטל את ההזמנה ונבקש ביצועו של זיכוי כספי אצל ספקי שירותי האשראי שלך. לא תהא לך כל טענה או דרישה כלפינו במקרה זה למעט החזר התשלום לעיל.
  7. כאשר הינך ממלא טופס הזמנה באתר, הינך מציע לנו הצעה בלתי חוזרת לשם רכישה של המוצרים המופיעים בהזמנה בהתאם למחירים וליתר התנאים המופיעים בה ובתנאי שימוש אלו, לרבות תשלום מע”מ.
  8. הזמנתך זו כפופה לאישור שלנו, ואנו רשאים לבטלה מכל סיבה שנראה לנכון.
  9. התשלום יבוצע באמצעות ספק שירותי האשראי שהוזן בהזמנה בכפוף לכך שקיים עימו ממשק באתר.
  10. ככל שספק שירותי האשראי לא אישר את ביצוע החיוב לטובתנו באופן מיידי, אנו רשאים לבטל את הזמנתך. אם לא הצלחת לבצע את הרכישה דרך האתר, הינך מוזמן לצור קשר עם מוקד שירותי הלקוחות שלנו, אולם זכור, המוצר לא נשמר עבורך עד סיום הרכישה, אלא אם קיבלת אישור אחר ומפורש ובכתב מעימנו.
  11. ככל שמסיבה כלשהי ספק שירותי האשראי לא שילם לנו את מחיר הרכישה, באחריותך ומחובתך לבצע את התשלום לנו במהירות האפשרית בדרך אחרת.
  12. ככל שהוצג באתר מחיר שגוי של מוצר או פרטים מהותיים שגויים אחרים ביחס למוצר, אזי שמורה לנו הזכות שלא לבצע את העסקה או לבטל אותה לרבות החזרת כספך ככל ששולם לנו, וזו תהא תרופתך היחידה.
  13. אנו רשאים מעת לעת לשנות את סוגי המוצרים, מחירי המוצרים, שיטות המכירה, מלאי המוצרים וכיוצא בזאת. שינוי המחיר יחייב את כל הרכישות שתתבצענה לאחר הפרסום.
  14. במידה שמסרת לנו פרטיים שגויים, וכתוצאה מכך חל שיבוש במשלוח, אזי תישא בכל הוצאותינו ונזקינו שנבעו מכך, ואנו נהיה רשאים לבטל את ההזמנה ולחייבך בנוסף לאמור לעיל בתשלום דמי ביטול העומדים על סך 15% מערך ההזמנה.
 

זכויות יוצרים

כל הזכויות שמורות ל"תפוס אותי הדברות". העתקה או שימוש בכל סוג של התכנים שלנו כגון: סמלים, תמונות, טקסטים וכל שאר התכנים באתר הינה עברה פלילית והעובר על כך עלול לעמוד לדין.

אחריות ושירות

אחריות על מוצרים

כל מוצר המופיע באתר זכאי לתוקף אחריות שונה. על כן, לכל מוצר תוקף האחריות אם קיים יופיע בדף המוצר תחת פרטי המוצר.

מדיניות אספקה ומשלוחים

  1. "ג'וק בראש" תדאג לאספקת המוצר שהוזמן באתר לכתובת הלקוח כפי שהוקלדה בדף ההזמנה.
  2. משלוח המוצר ייעשה:
    תוך 3-5 ימי עסקים, על-ידי דואר שליחים, אלא אם כן צוין אחרת.
    תוך 1-2 ימי עסקים, באיסוף עצמי מרח' הזית 120, אביעזר.
  3. יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים וכן ימי שישי ושבת, ערבי חג וחגי ישראל.
 

מדיניות החזרות/החלפות

  1. הלקוח יהיה רשאי להחליף / להחזיר מוצר בכפוף לחוק להגנת הצרכן עד 14 ימים מרגע הרכישה, בקשה לביטול או החלפה תעשה על-ידי התקשרות טלפונית עם בית העסק.
  2. ההחלפה תתבצע ללא תוספת תשלום, למעט תשלום ההפרש בין המוצרים אם קיים.
  3. ההחלפה תתבצע אך ורק אם המוצר יוחזר ל"תפוס אותי הדברות" כפי שנשלח במצב חדש ותקין לחלוטין באריזתו המקורית, כאשר לא נעשה בו כל סוג של שימוש.
  4. כאשר הלקוח מעוניין בטל עסקה ולהחזיר מוצר, הוא יקבל את מלוא כספו בחזרה, ובית העסק יהיה רשאי לקזז עד כ – 5% מסכום העסקה.
  5. במקרה של החלפה או החזרה, על הלקוח יהיה לשלם את הוצאות המשלוח או לחלופין להגיע עם המוצר אל בית העסק.

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

בלוג ומאמרים

עכבר בקיר גבס

עכבר מת בקיר גבס 

עכבר מת בקיר גבס  עכברים וחולדות אוהבים להסתתר ולקנן במקומות בהם אנחנו בני האדם פחות מסתובבים או יכולים להגיע ופעמים רבות קיר גבס יכול להוות

הדברת חולדות בקיר גבס

הדברת חולדות בקיר גבס או תיקרה אקוסטית

חולדות ועכברים בקיר גבס ותקרות אקוסטיות התקדמות טכנולוגיות הבנייה והרצון לבנות מהר התפתחה בישראל שיטת הבנייה והחיפוי בקירות גבס, תקרות אקוסטיות, פאנלים מבודדים ומגוון רחב

מלכודת קפיץ לחולדות

מלכודת קפיץ לחולדות

מלכודת קפיץ לחולדות למי שלא יודע מה זה מלכודת קפיץ לחולדות אני מקווה שהוא לפחות מכיר את טום וג'רי ( : מלכודת קפיץ היא מלכודת

מלכודת ספר לחולדות

מלכודת ספר לחולדות

מלכודת דבק ספר לחולדות ועכברים מלכודת דבק ספר לחולדות היא אחת המלכודות היעילות בשוק ללכידת חולדות השילוב של אחוזי הצלחה גבוהים מול עלות נמוכה מאוד

הדברת חולדות ועכברים

מלכודת חולדות

מלכודת חולדות חולדות, מי לא מכיר את המכרסם המפורסם בעיר? חולדות ידועות בחוכמתם הרבה, ביכולות המרשימות שלהם בטיפוס, קפיצה וחדירה לדירות, בתים, בניינים ,עסקים ומסעדות

מלכודת עכברים

מה לשים במלכודת עכברים

מה לשים במלכודת עכברים ישנם מספר שיטות להתמודד עם פלישת עכברים או חולדות לבית אם השיטה שבחרתם להתמודד עם העכבר או החולדה היא באמצעות שימוש

× שלחו ווטסאפ