fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברת חולדות בקיר גבס

הדברת חולדות בקיר גבס או תיקרה אקוסטית

חולדות ועכברים בקיר גבס ותקרות אקוסטיות

התקדמות טכנולוגיות הבנייה והרצון לבנות מהר התפתחה בישראל שיטת הבנייה והחיפוי בקירות גבס, תקרות אקוסטיות, פאנלים מבודדים ומגוון רחב של בנייה קלה שנותנים פתרונות אסטטיות, מהירות וזולות למגוון בעיות ועיצובים אבל מה קורה כאשר חולדות בקיר גבס או תיקרה אקוסטית משגעת אתכם בלילות ואם לא מבצעים הדברה במהירות תשגע אתכם גם בימים.

למה יש חולדות בקיר גבס?

קיר גבס מהווה מקום מחייה מעולה לעכברים וחולדות ומקנה להם מקום מסתור בו הם יכולים להסתובב חופשי מבלי לפחד מבני אדם או חיות העלולים לקצר את זמנם על פני כדור הארץ.
קירות גבס ותקרות אקוסטיות תמיד יהיו בקרבת מקורות מזון ומים ובכך נותנים מענה מעולה ל- 2 מתוך 3 דרישות בסיסיות של כל בעל חיים:
מים ומזון, מקום לישון וסקס ולזה הם כבר ידאגו לעצמם.

איך יודעים אם יש חולדות בתקרה אקוסטית?

פעמים רבות אנשים מגלים כי יש להם חולדות או עכברים בבית או במשרד כאשר הם מתחילים לשמוע צעדים קלילים ונמרצים מעל הראש או מתוך הקיר בסלון דבר שכמעט תמיד מעיד על בעיית מכרסמים ( לעיתים רחוקות זה יכול להיות לטאות או סממיות).

מה עושים כאשר יש חולדות ועכברים בקיר גבס או בתקרה?

במקרה ונתקלתם בבעיית חולדות בקיר גבס או עכברים בתקרה יש להזמין מדביר שיבצע הדברה בהיקף המבנה ובתוך התקרה במידת האפשר.
חשוב לזכור כי בתקרה או בקיר אין מקורות מזון ומים ועל מנת לחיות החולדות והעכברים חייבים לצאת ולחפש אחרי מקורות מזון ומים ושם בדיוק המדביר צריך להניח את תיבות האכלה המכילות פיתיון מורעל – רעל עכברים.

כמה זמן עד שבעיית עכברים בקיר תעלם?

ברוב המקרים הבעיה תעלם כ3-5 שבועות מרגע ביצוע ההדברה ומשך הזמן תלוי מאוד בכמות החולדות והעכברים במקום, רמת הניקיון והסדר במקום המטופל כאשר בנגיעות התחלתית – נמוכה יקח כ3 שבועות ובנגיעות מבוססת – גבוהה יכול לקחת עד כחודש ושבוע.

מה יקרה אם החולדות ימות בתוך הקיר או התקרה?

ברוב המקרים בעיית החולדות תיעלם אך באחוז קטן מהמקרים עלול להיות מפגע של ריח ו / או רימות זבובים שיגיעו מהתקרה או מהקיר וניתן לגבור עלייה בשימוש במנטרל ריחות כמו ה "סופריח" שיעלים את בעיית הריחות עד 48 שעות מרגע התקנת השקיות במקום הבעייתי .

כמה עולה הדברת חולדות בקיר גבס או בתקרה אקוסטית?

מחיר ההדברה משתנה בהתאם לגודל השטח המטופל, רמת הנגיעות בסביבה והמורכבות של המבנה ובדרך כלל תנועה בין 350 שח לדירה ל – 800 שח לבית פרטי ממוצע.

האם יש אחריות להדברת חולדות בקיר גבס?

האחריות תלויה בחברה שתיתן את השירות בהתאם לידע והניסיון של המדביר אצלנו יש אחריות של 3 חודשים על כל הדברת חולדות ועכברים בבתים פרטיים, דירות ומשרדים אך לא לעסקי מזון.

מה עושים לאחר הדברת חולדות ועכברים בקירות גבס, תקרות אקוסטיות ותעלות מיזוג?

חשוב מאוד לזהות את פתח הכניסה דרכו הגיעו המכרסמים השונים לתוך הקיר או התקרה ולסתום אותו אך ורק לאחר שהבעיה נפתרה וזאת על מנת למנוע נזקים לתשתית שהחולדות עלולות לעשות בניסיון למצוא יציאה חדשה בחיפוש אחר המזון ומים.

ליעוץ והזמנת מדביר להדברת עכברים, חולדות ושאר המכרסמים מוזמנים להתקשר: 

אלעד אורי – אגרונום ומדביר 

054-4603208

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ