fbpx
לוגו ג'וק בראש

בקר מזיקים הוא מי שמבצע הדברה באופן מקצועי

בקרת מזיקים הדור הבא של ההדברה

בישראל פועלות חברות הדברה רבות, ישנם חברות גדולות המעסיקות עשרות מדבירים מורשים וישנם חברות הדברה קטנות ומקצועיות המעסיקות מדביר אחד או שניים בנוסף לבעל החברה שבדרך כלל מדביר בעצמו או שמא בקר מזיקים.

שוק ההדברה בישראל הוא קטן ולא ממש מפותח ביחס למדינות מפותחות בעולם כמו ארה"ב, אוסטרליה ומדינות האיחוד האירופאי כשאנגליה וגרמניה מובילות את השוק להתפתחות והתקדמות מרשימות.

בשנים האחרות שוק ההדברה הישראלי מנסה להתקדם וזאת באמצעות ארגון המדבירים שהולך ומתחזק (נקווה שימשיך כך) ומנסה למשוך את הענף החבוט כלפי מעלה מבחינה מקצועית ואחריות חברתית.

חלק מתהליכי ההתחדשות והתקדמות יש ניסיון למתג מחדש את תחום ההדברה וזאת באמצעות שינוי שם בעל המקצוע העוסק בהדברה מ"מדביר" שבתכלס מתאר את הפעולה שיכולה להיעשות על ידי כל אדם ללא הבחנה אם זה חקלאי המטפל בשדות והמטעים שלו ואם זה על ידי אותה אמא או אבא שמוציא תרסיס ביתי ומשפריץ על ג'וק חולף ל "בקר מזיקים".

בתהליך בחירת השם שאמור לציין את המקצוע ולא את מי שמבצע את פעולת ההדברה עצמה הוצאו מספר שמות ובניהם: טכנאי הדברה, פקח מזיקים, טכנאי הדברת מזיקים, לוחם מזיקים ועוד מספר שמות כאלו ואחרים מסקר שנערך בקרב קהל לא ידוע בקרב המדבירים נבחר השם בקר מזיקים שייצג את המקצוע הדברה ומי שיעסוק בתחום באופן מקצועי יקרא מהיום בקר מזיקים.

מכיוון שכל התהליך הוא יוזמה פרטית אני לא יודע עד כמה המהלך יתפוס והאם יתקבע בקרב אזרחי ישראל שמדביר הוא מי שמבצע פעולת הדברה כזו או אחרת ובקר מזיקים הוא זה שתחום עיסוקו המקצועי המגובה ברישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה היא הדברה של מזיקים תברואיים.

אז אם אתם צריכים מדביר או בקר מזיקים אתם מוזמנים להשתמש בשירותי ההדברה של ג'וק בראש.

אלעד אורי – אגרונום – מדביר – בקר מזיקים

054-4603208

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ