fbpx
לוגו ג'וק בראש

ג'וקים במכשירי חשמל

ג'וקים במכשירי חשמל

אנחנו הישראלים מאוד אוהבים מכשירי חשמל ויש לנו מכשיר חשמלי לכל דבר, כמובן שיש מקרר, תנור, מיקרוגל, טוסטר, סיר לחם , צ'יפסר ,מכונת קפה  אך יש גם מכשירים חשמליים להכנת פופקורן, קרפים, וואפל בלגי או שערות סבתא וכמובן ניתן למצוא ג'וקים במכשירי חשמל  האלו.

למה יש לכם ג'וקים במכשירי חשמל?

מכשירי החשמל מהווים בית חם, אוהב ומפנק לתיקנים השונים ובעיקר לתיקן גרמני ולתיקן הפסים, מכשירי החשמל מכילים את כל האלמנטים הדרושים להתרבות תיקנים חום, מקומות מסתור צרים וחשוכים והרבה פעמים גם לחות ובמקרים כמו מקרר, תנור, טוסטר שם התיקן  גם כמעט תמיד ימצא שאיריות מזון מה שיהפוך את המכשיר החשמלי לגן עדן לתיקנים.

מה עושים אם יש ג'וקים במכשירי חשמל?

אם הופתעתם לגלות שהג'וקים גרים אצלכם במכשירי החשמל  המפוזרים ברחבי המטבח והבית יש שני דרכי פעולה על מנת להיפטר מהתיקנים.

אפשרות ראשונה : לזרוק את הג'וקים יחד עם מכשיר חשמלי הנגוע בתיקן גרמני – אפשרות זו אומנם מהירה אבל ממש לא יעילה, אם יש לכם תיקנים במכשיר חשמלי כזה או אחר אז בוודאות ש לכם תיקנים במטבח גם במכשירים אחרים ובארונות המטבח וזריקת מכשיר חשמלי כזה או  אחר לא יעזור בכלל על מנת להיפטר מהמטרד.

אפשרות שנייה : להזמין מדביר שייבצע הדברת תיקן גרמני שיבצע הדברה למכשירי החשמל, הארונות, השקעים וכל מקום אחר בו התיקנים אוהבים להסתתר כמובן שיטפל גם בתיקנים הנמצאים במקרר.

יש לי תיקנים במכשירי חשמל מקצועיים בעסק ואני רואה ג'וקים שיוצאים מהמנוע מה עליי לעשות?

מפעלי מזון, מסעדות, מאפיות בדרך כלל יהיו נגועות בתיקן גרמני ועובדה זו נכונה גם אם המקום נקי מאוד ובעיקר אם המקום אינו נקי הסיבה לכך שהתיקן הגרמני תמיד נמצא בעסקי מזון הוא התדירות הגבוהה של הכנסת מוצרי מזון ממגוון רב של ספקים שיחד עם הסחורה מביאים גם אספקה טרייה של תיקן גרמני המסתתר בקרטונים ובאריזות הסחורה.

ברגע שתיקן גרמני מגיע לעסק, למסעדה או למפעל התיקן יתמקם במכשירי החשמל השונים והאופציות המועדפות הן מכונות הקפה והמים, מקררים ותנורים ויאכלסו את ביתם עד שיבוצע הדברת תיקנים מקצועית על בסיס שוטף.

האם התיקן גרמני ותיקן מזרחי נמצאים רק במכשירי חשמל?

לא ובצורה קצת יותר נחרצת ממש אבל ממש לא, התיקן הגרמני יכול להימצא ונמצא בכל מקום ואינו מוגבל למכשיר חשמלי כזה או אחר ובהחלט ירגיש בנוח גם בתוך מגירות, מדפים, שקעים, שולחנות וכל מקום בו יהיה חריץ קטן וחשוך.

האם טיפול יחיד ייתן מענה ראוי לתיקן גרמני בעסק או בדירה?

טיפול חד פעמי מתאים  לדירה או בית פרטי אך לא יספיק לעסק מזון ,מסעדות ומפעלים המכניסים חורה על בסיס יומי ולעיתים גם מספר פעמים ביום ולכן במקומות כאלו נדרשים לאחזקה חודשית קבועה.

להזמנת הדברת תיקן גרמני במכשיר חשמלי, בבית או בעסק מוזמנים להתקשר:

אלעד אורי – 054-4603208

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ