fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברת נמלים בביתר עילית

הדברה בביתר עילית

הדברה בביתר עילית

הדברה בביתר עילית על ידי מדבירים הוגנים – עם אחריות ורישיון הדברה

מחפשים מדבירים או חברת הדברה שאפשר לסמוך עליהם שיבצעו הדברה בביתר עילית בשיטות, חומרים ואמצעים יעילים ובטוחים? הגעתם למקום הנכון! אתם מוזמנים לגלות איך עושים הדברה בביתר עילית בשיטות מתקדמות, כמה עולה להזמין מדביר מקצועי, לכמה זמן תקבלו אחריות אחרי ההדברה ואיך לבחור את המדביר הנכון שיבצע עבודה מושלמת במחיר הוגן.

מזיקים שונים מגיעים לכל בית, דירה או עסק וזה לא משנה איפה אתם חיים בארץ, אך באזורים שונים בארץ יש מזיקים שונים שנפוצים יותר באותו אזור בהתאם לתנאי הסביבה אז אם אתם גרים בביתר עילית, ייתכן שתיתקלו במזיקים מסוימים שנפוצים יותר בסביבתכם מאשר במקומות אחרים. מדביר מקצועי ידע לטפל בכל מזיק באופן פרטני, ויתאים את הטיפול למזיק ולסביבה ולעולם לא יציע את אותו הטיפול לכל המזיקים ובטח אם לא זיהה את המזיק אותו יש להדביר. למה? כי הדברה בביתר עילית היא עסק הרבה יותר מורכב ממה שרבים חושבים וזה לא רק ריסוס וגמרנו. הרעיון מאחורי הדברה יעילה הוא להדביר את מזיקי היעד מבלי לפגוע בבני אדם, חיות הבית ושאר בעלי החיים הנמצאים בסביבה הקרובה וזה בדיוק מה שכל חברת הדברה צריכה לעשות וכמובן שנעשה בחברת ג'וק בראש – הדברה נכונה. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו וקבלו הסבר מפורט כיצד תתבצע אצלכם הדברה בביתר עלית בצורה נכונה ובטוחה וכמה זה יעלה לכם.

✔️ לא עובדים בשבתות וחגי ישראל

✔️ הזמינו מדביר מומלץ בביתר עילת 
✔️ הדברת מזיקים בביתר עילית מחיר החל מ – 300 ש"ח
✔️מדביר בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה מספר 1803
✔️הדברת מגוון המזיקים: ג'וקים, פשפשים, מכרסמים והרחקת יונים
✔️ ריסוס לבית, לגינה ולבית העסק עם חומרים  ללא ריח!
✔️ חומרי הדברה שאושרו ע"י המשרד להגנת הסביבה

 

הדברה ירוקה בביתר עילית – יעילה ובטוחה ולא באמת ירוקה

כבר מספר שנים שלקוחות מחפשים פתרונות אורגניים, ירוקים ושאר הצבעים שאמורים להיות בטוחים יותר להדברה בבית או בעסק  מתוך חשש לבריאות בני המשפחה והלקוחות בעסק. תחילה חשוב מאוד לציין שלפי המשרד להגנת הסביבה – הרשות היחידה שמאשרת חומרי הדברה לשימוש בבתים ודירות אין אפילו חומר אחד שמוגדר כחומר הדברה ירוקה וכל הדברה שנעשית בריסוס היא רעילה ומצריכה ליציאה מהמקום המיועד לטיפול עם זאת כאשר אנחנו עושים ריסוס בית או דירה בביתר עילית אנו משתמשים אך ורק עם חומרים ברמת רעילות נמוכה, שנמצאים ברשימת חומרי ההדברה המורשים של המשרד להגנת הסביבה ודורשים זמן יציאה קצר מהמקום המרוסס.

מדביר בביתר עילית בדחיפות – תוך שעה אצלכם?

בין אם זה עכבר, חולדה או ג'וק ענק שהופיע לכם פתאום בבית ושמתם לב אליו בזה הרגע ובין אם נוכחתם לגלות פלישה של טרמיטים שפלשו לביתכם לפני זמן רב אין צורך להילחץ ובדרך כלל הזמנת מדביר בדחיפות מעכשיו לעכשיו עולה יותר. אנחנו נדאג שיתקשר אליכם מדביר בביתר עילית שמומחה לכל סוגי המזיקים שיסביר וירגיע את הלחץ על מנת שתוכלו לקבלות החלטות ברוגע שתמיד יהיו טובות יותר מהחלטה שנלקחה בשעת לחץ ומצוקה.

מהרגע שבו תתקשרו לג'וק בראש – הדברה נכונה אנחנו כבר נוכל לשלוח אליכם מדביר שנמצא באזור ביתר עילית בהתאם לדחיפות  ולא תצטרכו לשלם  כסף מיותר על זמינות מעכשיו לעכשיו למדביר שמגיע ממקום מרוחק ולכן גובה יותר על מנת לכסות את עלויות ההגעה לאזור במהירות ובאופן מיוחד.

הדברה בביתר עילית מחירים מומלצים

עלות פעולת ההדברה תלויה במספר פרמטרים ובניהם: סוג המזיק, גודל וסוג הנכס ,אחריות, סוג החומר הדברה המיועד לשימוש, משך זמן העבודה ועוד… פרמטרים אלו יכולים להשתנות ומשתנים בהתאם למקרה הפרטי שלכם, לדוגמא הדברת מזיקים בביתר עילית בגינה מתוחזקת תהיה שונה מהדברת מזיקים במטבח,  והדברת תיקן גרמני במטבח של דירה יהיה שונה בתמחור מהדברת תיקן גרמני במטבח של מסעדה.

איך עושים הדברת טרמיטים בביתר עילית – אחריות ל-100 שנים

טיפול בטרמיטים בבית הוא טיפול מורכב הדורש קידוח והזרקה של חומרי הדברה לחול שמתחת לריצוף וכתוצאה מכך בדרך כלל טיפול יקר כשהממוצע נע סביב 3,500 ₪ לדירה וחברות רבות בשוק מנסות להשיג לקוחות בכך שמבטיחות אחריות ארוכת שנים על הטיפול ולא פעם לצד מחיר נמוך משמעותי ממחירי השוק ולפי המשפט המוכר והידוע "אם זה נשמע יותר מדיי טוב כנראה שמשהו מסריח" סביר להניח שתגלו בעתיד שמה שחברת הדברה שנותנת אחריות של מעל לשנתיים לטיפול טרמיטים כנראה לא יודעת זה שהחומר הדברה לא מחזיק יותר ממספר חודשים עד שנה בקרקע ולכן האחריות שלהם לא עומדת במבחן המציאות. אנחנו מתחייבים  לכם שאחרי הדברת טרמיטים בביתר עילית על ידי ג'וק בראש אם יופיעו טרמיטים בתקופת האחריות נגיע לטפל שוב ללא תירוצים וללא כל עלות נוספת מציידכם.

ביצוע הדברת פשפשים בביתר עילית עם אחריות ל- 3 חודשים

יש חברות הדברה שמפרסמים אחריות לשנתיים נגד הפשפשים בתור בעל מקצוע שמטפל בפשפשים כבר זמן רב אני מודיע לכם באופן חד משמעי אני יודע משהו חשוב שכל החברות שנותנות אחריות ארוכה לא יודעים ,משהו בסיסי, משהו פשוט וזה מראה על המקצועיות של אותם חברות! פשפש המיטה הוא המזיק הקשה ביותר להדברה, פשפשי מיטה עמידים בפני חלק מחומרי ההדברה, הם יודעים להסתתר היטב ופיתוח דפוסי התנהגות המאפשרים להם לשרוד הדברה..

אז איך נעשית הדברת פשפש המיטה בביתר עילית בדרך יעילה?

הדברת פשפשים יעילה חייבת לכלול 5 שלבים :שואב אבק, קיטור, ריסוס, כיסויי מזרון ייעודיים ואנוקסיה לחפצים (טיפול בחפצים באמצעות מחסור בחמצן). 

האם מקבלים אחריות על כל פעולות ההדברה בביתר עילית?

מדבירים בביתר עילית שיודעים את העבודה ומשתמשים בשיטות והחומרים המתאימים  יתנו לכם אחריות על כל פעולת הדברה מלבד פעולות הדברה  נגד מעופפים וזאת על מנת להבטיח שהלקוח קיבל תמורה מלאה לתשלום שהעביר לחברת ההדברה עבור ביצוע פעולת ההדברה בביתר עלית.

בכל מקרה תמיד כדאי לשאול האם יש אחריות על ביצוע העבודה, כמה זמן? האם יש צורך להוסיף תשלום  במסגרת האחריות ומה בדיוק האחריות מכסה.

אז אתם צריכים מדביר בביתר עלית?

חייגו: 054-4603208

ונשמח לענות על כל שאלה ולספק לכם את השירות הטוב ביותר

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ