fbpx
לוגו ג'וק בראש

הדברה בדירה שכורה

הדברה בדירה/ דירה שכורה

כששוכרים או משכרים דירה כדאי לעשות הדברה בשלב בו הדירה ריקה מדיירים וריהוט. בד"כ אני לא ממליץ לעשות הדברה בבית או דירה שאין בה מזיקים מה שנקרא הדברה מונעת וזאת מכיוון שלרוב המזיקים הנפוצים בבית משך תקופת האחריות היא לשלושה חודשים (הדברת נמלים, הדברת עש המזון ,הדברת עש הבגדים, הדברת תיקן גרמני, הדברת פרעושים ) ולכן מבחינה כלכלית וסביבתית אין סיבה אמיתית לעשות הדברה כאשר אין מזיקים בפועל ואולי יהיה לכם מזל ותעברו את הקיץ ללא צורך להדביר ולבזבז כסף וחומרי חומרי הדברה מיותרים.

המקרה היחיד שאני כן ממליץ לעשות הדברה גם אם אין מזיקים הוא במקרה של דירה או בית ריק וזאת משני סיבות:

1.בבית /דירה ריק/ה אני יכול לרסס במקומות שבהם לא אוכל לרסס מאוחר יותר כשהנכס יהיה מאוכלס באנשים וריהוט מקומות כמו ארונות מטבח יהיו מלאים במזון וכלים בסלון יהיה מזנון בחדרים יהיו ארונות מיטות שידות וכו..

2.מכיוון שאין אתם יודעים אם יש מזיקים בדירה ואם כ איזה עושים הדברה כללית שבד"כ מכסה בתוכה הדברת נמלים והדברת ג'וקים (תיקן אמריקאי=ג'וקים גדולים) במקרים מסוימים גם דג הכסף המחיר יכול להיות קצת יותר גבוהה וזאת מכיוון שהמדביר צריך לתת אחריות על מזיק נוסף וזה מגדיל את הסיכוי שיצטרך לחזור שוב לדירה בשלב מאוחר.

טוב החלטתם שצריך לעשות הדברה איך ממשיכים:

1.בוחרים מדביר- מתקשרים לכמה מדבירים מבררים מחירים, אם יש רישיון, כמה אחריות, איזה חומר יהיה בשימוש, הוראות בטיחות וכו..

דגשים: לא בוחרים במדביר הכי זול עם האחריות הארוכה ביותר וזמן יציאה הקצר ביותר מהסיבה הפשוטה הוא לא קוסם אם כולם נותנים 3 חודשים אחריות על נמלים מדביר שנותן שנה אחריות מסתיר משהו (לא מתכנן לעמוד מאחורי האחריות שנתן, משתמש בחומרים אסורים, גובה דמי נסיעה עבור טיפולים חוזרים וכו…). 

אם ממוצע המחירים של כמה מדבירים היה 200 ₪ מדביר שנותן הצעת מחיר של 150₪ לא יכול לעמוד במחיר הזה ולעשות עבודה טובה עם החומרים המתאימים ולהרוויח (אלא אם הוא עובד בשחור).

זמן יציאה מהבית לאחר הריסוס- כיום מלבד ההדברה בג'ל ומלכודות אין הדברה בריסוס שניתן להישאר בבית בזמן הריסוס. זמני היציאה משתנים בהתאם לסוג החומר אך הזמן המינימאלי הוא לפחות חצי שעה ולא לפני שהחומר התייבש בכל מקרה אני לעולם לא אומר זמני יציאה אלו ללקוחותיי .

הזמנים שאני ממליץ ללקוחותיי לצאת מהבית לאחר הריסוס

שעתיים לאדם בוגר בריא

שש שעות לילדים קטנים, נשים בהריון, חולי אסטמה ואוכלוסיות רגישות אחרות

שתיים עשרה שעות לבעלי חיים (כלבים, חתולים)

עכשיו אתם יודעים מה צריך לעשות כשרוצים הדברה לדירה ריקה/ דירה שכורה

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

www.jukbarosh.com

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ