fbpx
לוגו ג'וק בראש

הדברה בחנות

הדברה בחנות היא הדברה הדורשת התייחסות לסוג החנות (מזון,ביגוד,חומרי בנייה וכו'..) ולמיקום החנות (חנות בתוך קניון ,חנות במדרחוב, חנות באזור תעשייה וכו'…) ורק התחשבות בשני הפרמטרים האלו יביאו להדברה יעילה, מהירה וחסכונית.

על מנת שתבינו למה אני מתכוון אתן לכם מספר דוגמאות:

הדברה בחנות למוצרי קוסמטיקה וטיפוח הנמצאת בקומה השנייה של קניון שהתלוננה על הימצאות מקק מסוג התיקן האמריקאי (הג'וקים הגדולים שנראים כמו תמר) לכאורה תלונה לגיטימית אך מדביר שמכיר את התיקן האמריקאי יודע שתיקן זה בד"כ יתרבה בבורות ביוב או במקום עם מאפיינים זהים (חום, לחות והימצאות שלחומר אורגני) ומותר לציין שבחנות הנמצאת בקומה שנייה בתוך קניון מטופח לא תמצאו מקום העונה על הצרכים הבסיסים של התיקן האמריקאי לאחר סריקת החנות נמצא מקור הבעיה.

הפרקט שהותקן בחנות היוו את המקום המושלם לתיקן האמריקאי- מתחת לפרקט היה את החום, החושך, הלחות והחומר האורגני המבוקש (פרקט עשוי עץ) לאחר סריקת החנות במשך דקות ממושכות אותר מקור הבעיה ולא היה כל קושי להיפטר מהג'וקים בפחות משתי דקות ללא הפרעה מיותרת לשגרת החנות ומבלי להשתמש בחומרי הדברה מיותרים.

הדברה במאפייה- בעל מאפייה הנמצאת בתל אביב התקשר להתלונן על בעיית ג'וקים שלא נפתרה למרות שהזמין כבר כמה פעמים מדביר שבא וריסס את המאפייה , דבר שהצריך עבודת הכנה רבה על מנת שיהיה אפשר לרסס בצורה בטוחה ופגע בשגרת העבודה השוטפת של המאפייה אך עם זאת הבעיה לא נפתרה, עוד לפני שבעל המאפייה אמר לי מה מקור הבעיה תיארתי לו מה בדיוק את הבעיה שלו והיכן נמצאים הג'וקים וכיצד הם נראים וזאת למרות שמעולם לא הייתי במאפייה זאת .אתם שואלים כיצד? ובכן בפשטות ,כל מדביר שעבד פעם בחנות מזון יודע שהמזיק העיקרי בעסקי המזון/ במסעדות הוא התיקן הגרמני וכל מדביר שסיים את קורס ההדברה שלו אתמול יודע שריסוס לא פותר את בעיית התיקן הגרמני וזאת בגלל שהתיקן הגרמני נמצא בעיקר בתוך מכשירי חשמל וחריצים שהריסוס לא מגיע אליהם.

לאחר מספר טיפולים בג'ל (פיתיון המכיל כמות קטנה ביותר של רעל) שלא מצריך הכנה מוקדמת או פינוי של המקום המאפייה נקייה מתיקנים ונכון לעכשיו אני מבקר במאפייה זו אחת לחודש ושומר שהמצב ישאר כמו שהוא.

לאחר שקראתם את שתי הדוגמאות האלו אני מניח שאתם מבינים את החשיבות של סוג החנות והמיקום שלה על מנת לבצע הדברה יעילה ,מהירה וחסכונית.

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

www.jukbarosh.com

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ