fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברה בכפר שמריהו

הדברה בכפר שמריהו

הדברה בכפר שמריהו

בכפר שמריהו אנו מוצאים את כל סוגי המזיקים אך בעיקר את התיקן הגרמני, נמלים עכברים וחולדות (שמצויים בעיקר בבתי קרקע) נדלים ונחשים הבאים בעקבות המכרסמים. לפני ביצוע כל עבודת הדברה חשוב מאוד לזהות את סוג המזיק ולהתאים את סוג ההדברה כך שיתאים ובכך לתנאי המחייה של המזיק ובכך להפחית במידת האפשר את הצורך לבצע הדברה חוזרת.

לדוגמא הדברת עכברים או הדברת חולדות בדירת שלושה חדרים נעשית בצורה זהה אך אין זה נכון בהדברה של בית בן שלוש קומות עם חצר שבו יש לשם דגשים בהתאם להדברה, הדברת עכברים או הדברת חולדות.

חשוב לשם לב כי ישנם משפחות מזיקים הנמצאות בכל האזורים כמו נמלים וג'וקים אך בכל אזור יש מין אחר לדוגמא: נמלים נמצאות בכל האזורים בארץ ממטולה בצפון ועד אילת בדרום אך בכל אזור יש מין אחד או יותר שנפוץ באזור מסוים יותר משאר המינים וכשבאים להדביר אותם יש חשיבות רבה לדעת אם זה מין שמתרבה בקרקע או יכול להקים את הקן גם בתוך קיר גבס.

ג'וק בראש עובדים בכפר שמריהו?

ג'וק בראש בהנהלת אלעד אורי, אגרונום ומדביר מורשה. החברה מבצעת עבודות הדברה מקצועיות ע"י מדבירים מקצועיים, בעלי ניסיון מעשי וידע תאורטי רב באזורים רבים בארץ ג'וק בראש מבצעת הדברת חרקים (ג'וקים, נמלים, פשפשים, פרעושים, קרציות, צרעות, טרמיטים, תיקן גרמני, דג כסף ,מרבה רגלים) הדברת מכרסמים (עכברים, חולדות, חולדים) הרחקת יונים ודרורים ולכידת נחשים.

תשאלו את החברים מהיישוב הם מכירים אותנו

אלעד אורי, בעל החברה, עושה מאמץ למפות את המזיקים העיקרים בכל אזור ואזור בה החברה עובדת על מנת להתאים את סוג חומרי ההדברה ואופן יישומם למקום. הדברה מותאמת אזור מאפשרת לנו להגיע לתוצאות טובות יותר עם אחוזי חזרה (הצורך בהדברה חוזרת) נמוכים בהרבה.

צוות המדבירים של ג'וק בראש ישמח לענות על כל שאלה ולבצע הדברה בביתכם

להזמנות:

054-4603208

050-2870048

www.jukbarosh.com

אלעד אורי, אגרונום ומדביר מורשה מבצע הדברות והרחקות יונים גם בכפר שמריהו ג'וק בראש הדברה נכונה

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ