fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברה ללא ריח

הדברה בלי ריח

 

הדברה בלי ריח

הדברה היא פעולה המתבצעת מאות אלפי פעמים ביום בכל העולם ומטרתה להרחיק או להרוג מזיקים כגון ג'וקים, נמלים, עכברים וחולדות וכמובן מזיקי מזון. הדברה מבוצעת באמצעות חומרים כימיים רעילים, המיועדים לפגוע במזיק אותו אני רוצים להדביר מהבית, גינה, מפעל או עסק מזון בעבר חומרים אלו היו בעלי ריח חזק וחריף שנבע מהממס העיקרי בו מעורבב החומר הפעיל והם אלו שגרמו לריח חזק ולעיתים גם לבעיות בריאותיות מאותו ממס ולא מחומר הפעיל עם התפתחות הטכנולוגיה והמדע בשנים האחרות פותחו עשרות סוגים שונים של חומרי הדברה בהם הממס העיקרי הוא מים ובכך "הסירו" את הריח מחומר ההדברה והפכו את החומרי ההדברה בלי ריח לזמינים ונגישים במחיר סביר לכל ולכן היום רוב המדבירים משתמשים בחומרי הדברה ללא ריח להדברת חרקים ומכרסמים.

האם הדברה ללא ריח מאפשרת להישאר במקום המטופל בזמן ההדברה?

במקרה של הדברת חרקים באמצעות תרסיס נוזלי המיושם באמצעות מרסס יש לצאת מהמקום בהתאם להוראות המדביר בזמן ההדברה עצמה וברוב חומרי ההדברה ניתן לחזור למקום המרוסס לאחר התייבשות התרסיס ולא פחות משעה.

לא ניתן להיות במקום המרוסס בזמן הריסוס

האם הדברה בלי ריח פחות יעילה מהדברה עם חומרי הדברה בעלי ריח חזק ?

חומרי ההדברה הישנים הכילו חומרים פעילים ממשפחת הזרחניים האורגניים הידועים כמאוד יעילים בהדברת חרקים וזיהום הסביבה ובמיוחד כחומרים מסרטנים ולכן נחשבים "כטובים יותר" או "חזקים יותר" ואילו החומרי ההדברה ללא ריח מכילים חומרים פעילים ממשפחת הפירטרואידים שלא מזהמים את הסביבה ולא חשודים כמסרטנים ועושים עבודה טובה מאוד ובקשר ליעילות רוב המדבירים נותנים אחריות על העבודה שהם מבצעים, אני אישית מעדיף שהמדביר יחזור ויטפל שוב ללא תשלום במסגרת האחריות מאשר ירססו לי חומר עם ריח העלול לגרום לסרטן וזיהום סביבתי.

כמה עולה הדברה בלי ריח?

הדברה ללא ריח עולה בדיוק כמו הדברה עם ריח ולפעמים אפילו פחות, במידה ותתקשרו אליי ותבקשו הדברה עם ריח רוב הסיכויים שאבקש ממכם לחפש מדביר אחר אלא אם תרצו לשלם כפול ויותר אחרי הכל מסוכן יותר להיחשף לחומר המבוסס על נפט/ שמן מאשר לחומר הדברה המבוסס על מים.

כמה זמן לוקח להדברה בלי ריח?

זמן ההדברה משתנה בהתאם לסוג המזיק, לגודל השטח שיש להדביר ולמאפיינים הספציפיים של המקום, החומרים המשמשים להדברה אם זה חומרים עם או בלי ריח כמעט ולא משפיעים על משך הזמן עבודה.

האם הדברה בלי ריח בטוחה?

חומרים המשמשים להדברה בלי ריח הם בעלי רעילות נמוכה וזה בגלל הממס העיקרי – מים והחומר הפעיל – פירטרואיד, ולכן הם בטוחים יותר לבני אדם, לבעלי חיים ולסביבה. עם זאת, חשוב להקפיד על הוראות המדביר האמורות לכלול הוראות לפני , אחרי ובזמן ההדברה ובניהם הפרטים הנוגעים לזמן כניסה מחדש למקום המטופל, הוראות ניקיון והוראות בטיחות כלפי בעלי חיים ואוכלוסיות רגישה.

מה הקשר בין הדברה ללא ריח להדברה ירוקה?

אין קשר, הדברה בלי ריח זה עובדה, יש חומרי הדברה שאין להם ריח ואילו הדברה ירוקה זה מושג שהמציאו ואין מאחוריו כלום, המשרד להגנת הסביבה לא אישר אפילו חומר הדברה אחד שמוגדר כירוקה או אקולוגי אן כל מילת קסם שיווקי שהמציאו על מנת להקל על הלקוחות את העובדה שמרססים להם חומר כימי בבית. שצריך לשלם עליו אקסטרה תעשו טובה לעצמכם וחפשו מדביר אחר.

הדברה ללא ריח נגד עכברים וחולדות

מאז ותמיד לחומרי הדברה נגד מכרסמים לא היה ריח וזאת מהסיבה הפשוטה הפיתיון ברעל הוא אוכל (דגנים ,קטניות) והחומר הפעיל הוא נוגד קרישה ללא ריח גם.

אז אם מישהו מוכר לכם הדברה נגד חולדות ללא ריח כיתרון  או חלילה כמשהו שמשלמים עליו יותר תעשו לעצמכם טובה וחפשו מישהו אחר.

אלעד אורי – ג'וק בראש – אגרונום ומדביר

054-4603208

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ