fbpx
לוגו ג'וק בראש
מלכודת עכברים

הדברה במסעדה מחייבת טיפול ב"מקומות החמים"

  "אתרי בילויי חמים" של תיקנים וחולדות אצלך במסעדה

 

בעלי מסעדות בישראל מתמודדים עם מיליון ואחד דברים  שצריך לטפל בהם ביום יום על מנת שהעסק יעבוד כמו שצריך. כמובן שמדינה לא ממש מקלה ומורידה מהלומות חדשות מדי חודש  ולכן לעיתים קרובות בעלי מסעדות ועסקי מזון אחרים מזניחים את הדברה במסעדה נגד החולדות, עכברים והתיקנים שתמיד מגיעים לעסקי מזון ומסעדות ועלולים לגרום להפסדים רבים ועד פשיטת רגל. על מנת להקל עליכם, בעלי המסעדות  את תפעול המסעדה לפחות בתחום התברואה ריכזנו לכם 3 אזורים במסעדה שכדאי לתת להם תשומת לב.

 

אזורים "מועדים לשמחה"  שצריך לטפל במסגרת הדברה במסעדה:

 

  1. בורות ניקוז ברצפה
    בכל עסקי המזון יש פתחי ניקוז ברצפה על מנת שיהיה ניתן לשטוף את המקום ולפנות את המים בצורה יעילה, פתחים אלו קולטים לתוכם את כל שאריות המזון, השומן והלכלוך שהיו במטבח המסעדה ולעיתים קרובות כל ה"טוב" הזה מצטבר בפתח הניקוז. כל ה"טוב" הזה מהווה מקור משיכה למגוון מזיקים ובניהם ניתן למצוא: חולדות, עכברים, זבובי תסיסה ויתוש העש.                                                                                                מה עושים?
    בסיום כל יום עבודה או בהחלפת משמרות יש לדאוג לנקות את פתחי הניקוז עם צינור מים ולהוציא את כל ה"טוב" שהצטבר בפתח הניקוז.
    אחת לשבוע כדאי מאוד לשפוך לכל פתחי הניקוז בעסק ממס שומנים או כל חומר ניקויי איכותי וזאת על מנת לתת ניקויי יסודי יותר והסרת השומן מדפנות הצנרת.

    טיפ זהב: מתקינים בפתח הניקוז התקן המונע כניסת מזיקים העלולים להגיע מבורות הביוב דרך הצנרת לתוך המסעדה.

 

  1. מזווה – מחסן מזון או מקום מסתור
    ניקיון של מחסן המזון / מזווה בדרך כלל לא עומד בראש הדברים האהובים על העובדים בעסק מזון ולכן לעיתים קרובות המזווה יהיה מוזנח קצת יותר משאר חלקי המסעדה וכתוצאה מכך ישמש כמקום מסתור מצוין למגוון מזיקים.
    בתכנון מחסן מזון כדאי להרחיק את המדפים מהקיר, לא להניח מזון על הריצפה ולרווח את המרחק בין המוצרים שעל המדף על מנת שלא יאפשרו מסתור לחולדות ועכברים .
    הכנסת סחורה – לפני שמכניסים סחורה למזווה יש לבדוק שלא מסתתרים בתוכה  מזיקים ולזרוק קרטונים מיותרים, הקרטונים מהווים בית גידול ואמצעי תחבורה מעולה עבורם.

 

  1. פח אשפה – או, "בופה אכול כפי יכולתך"
    פחי אשפה שדוחים אותנו הם למעשה מקור משיכה שכמעט ולא ניתן לעמוד בפניו אם אתה חולדה.
    יש לדאוג לרוקן ולשטוף את הפח בתדירות גבוה ולא פחות מפעם ביום , עדיף שהפח יהיה עשויי מפלסטיק קשיח ומכסה שאוטם את הפח בצורה יעילה.



לסיכום ניקיון וניטור העסק אחר מזיקים זה לא משהו חד פעמי שעושה רק המדביר שמגיע אחת לחודש, ניטור של העסק נגד מזיקים זו פעולה שיש ללמד את העובדים לעשות על בסיס יומי תוך כדי שהם מנקים את המסעדה בסיון ותחילת כל משמרת תוך דגש על המקומות ה"חמים".

לייעוץ והצעת מחיר להדברת המסעדה ללא התחייבות וללא עלות אתם מוזמנים להתקשר:

אלעד אורי – אגרונום ומדביר מורשה

054-4603208

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ