fbpx
לוגו ג'וק בראש
זחל - (לא תולעת)

הדברה בפולריס 40

הדברה בפולריס 40

אמצע הלילה קמת לשתות מים ופתאום אתה רואה תיקן אמריקאי גדול מסתובב לך בבית אתה מחליט שמחר על הבוקר אתה נפתר ממנו, כמובן שאתה יודע כל ומה הבעיה לעשות הדברה לבית, אפשר לעשות לבד ,למה צריך לשלם למדביר כמה מאות שקלים על 20 דקות עבודה אחרי הכול אם הוא יכול אני בטוח יכול לעשות טוב יותר תהיה המחשבה הראשונה שתרוץ בראשך.

ובכן אף אחד (חוץ מאשתך כמובן) לא מפקק ביכולת שלך לעשות הדברה בבית לבד כי זה באמת פשוט ,לא צריך יותר מדיי ידע או ניסיון בהדברה כדי למלא מיכל ריסוס במים לקרוא את הוראות היצרן לגבי כמות החומר ולהתחיל לרסס.

הבעיה היא שבמדינה שלנו ישנם חומרים שרק מדביר בעל רישיון יכול לקנות שזה לכשעצמו מצוין על מנת למנוע מהציבור לפגוע בעצמו ובסביבה אך הבעיה מתחילה בכך שאת החומרים האלו שהרבה פחות מסוכנים מהפולריס 40 האזרח הפשוט לא יכול לקנות ללא רישיון הדברה ואת הפולריס 40 שהחומר הפעיל בו הוא זרחן אורגני שידוע כפוגע בספירת הזרע, מסרטן, פוגע בנשים הרות וכמובן גם בעובר, מזהם את הקרקע ואת מי התהום. כל אדם ואדם יכול להיכנס לחנות לחומרי הדברה או גינון לשלם כמה עשרות שקלים ולצאת לביתו עם ליטר או שניים של פולריס 40 ולהתחיל לרסס.

אם ברצונכם לחסוך כמה שקלים ולבצע הדברה לבד הייתי ממליץ להשתמש בתכשירים המיועדים לכך (הסנו די ומשפחת הקיי 300-700) כך שגם אם החרקים לא ימותו לפחות לא תקבלו סרטן.

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

www.jukbarosh.com

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ