fbpx
לוגו ג'וק בראש

הדברה בפינת חי

בפינות חי בדרך כלל יש מספר רב של בעלי חיים בדרך כלל הם חמודים ורצויים עד מאוד אך לעיתים השילוב של אוכל רב המיועד לבעלי החיים הגרים בפינת החי ,מושך גם בעלי חיים פחות רצויים כמו חולדות המגיעות לאוכל ופרעושים המגיעים לאכול מדמם של בעלי החיים.

אז מה עושים? נזהרים!

הדברה בפינת חי מצריכה זהירות יתרה וזאת מכיוון שבפינת חי שוקקת חיים יש בעלי חיים שלעיתים מסתובבים חופשי ובניהם מתרוצצים ילדים קטנים וסקרנים ועל כן יש לדאוג שלא יפוזרו פתיונות המיועדים להדברת חולדות במקומות נגישים לילדים או לבעלי חיים דבר העלול לסכן את בריאותם.

הדברת חולדות בפינת חי יש לעשות רק בתוך תיבות האכלה קשיחות שננעלות המוצבות במקומות מסתור ויש לחברם עם כבל פלדה בצורה כזאת שילד או בעל חיים לא יוכל להתעסק איתה בצורה חופשית.

הדברת פרעושים- יש לטפל בבעלי החיים עצמם רק בחומרים ויטרינריים המיועדים לבעלי חיים בהתאם לסוגם וגודלם (אמפולות,אבקות,ריסוס) ואסור להשתמש בפולריס 40 בניגוד להוראות וההמלצה שלי היא לא להכניס חומר זה למתחם פינת החי כלל למרות החיסכון הכספי שמתלווה לשימוש עצמאי בחומר הזה הסכנה בשימוש בו לא שווה את החיסכון של כמה שקלים אם זה בפגיעה בבעלי חיים או בבני אדם ובעיקר באדם שירסס את החומר בפועל.

הדברה נגד פרעושים יש לבצע רק לאחר שבעל החיים הוצא ממקומו למקום חלופי ואין להחזירו למקום המרוסס במשך מספר שעות בהתאם להוראות המדביר.

שני מזיקים אלו הם העיקריים שבמזיקי פינת החיי כמובן שגם שיכולים להיות גם קרציות,צרעות,עכברים ,כיני יונים ועוד מגוון רחב של חרקים מזיקים.

במידה ונתקלתם בבעייה אתם מוזמנים להתקשר לקבלת ייעוץ ובמקרה הצורך הדברה.

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

www.jukbarosh.com

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ