fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברה לבית חדש

הדברה לבית חדש?

הדברה לבית חדש

כשמעבירים את הריהוט, הביגוד ושאר החפצים השונים מהבית הקודם לבית החדש מעבירים בלי לשים לב גם את הנמלים, ג'וקים עשים, דג כסף שהיו בבי הישן ומזיקים אלו יגיעו לבית החדש הם יתמקמו להם במהירות ויתחילו להתרבות בביתכם החדש (לעיתים קרובות אני שומע מלקוחות: "רק עברנו לכאן לפני מספר חודשים איך כבר יש לנו ג'וקים") במידה ועשיתם הדברה לפני הכנסת הציוד ברגע שהאורחים הלא רצויים יבואו במגע עם הריצוף הם יודברו ולכן לא יספיקו להתמקם ולהתרבות בביתכם החדש.

חשוב לזכור שלא רק שאתם עלולים להביא אתכם מזיקים גם יכול מאוד להיות שבבית החדש כבר היו כל אותם מזיקים עוד לפניכם……

עלות: לעיתים קרובות מדבירים גובים סכום נמוך יותר עבור הדברת בית ריק מהדברת בית מיושב.

נוחות: לאנשים רבים לא נוח לצאת מהבית לאחר ההדברה (יש ילדים, בעלי-חיים, עייפים לאחר יום עבודה) אם עושים את ההדברה לפני הכניסה לבית פותרים את בעיית הנוחות בקלות רבה.

מהסיבות הנ"ל בית ריק קל יותר ויעיל להדביר. לכן הסיכוי שהמדביר יצטרך להגיע להדברה חוזרת נמוך משמעותית, וכך נמנעת אי-הנוחות שנגרמת למשפחה עקב המזיקים והצורך בהדברה חוזרת.

לאור כל הסיבות המפורטות לעיל אני ממליץ לעשות הדברה נגד נמלים וג'וקים לפני כניסה לבית חדש חשוב לדעת שהחוק היום אוסר על ביצוע הדברה אם לא נמצאים מזיקים בשטח המיועד להדברה ולמרות היעילות והחיסכון העתידי בחומרי הדברה.

ריסוס לפני כניסה לדירה שכורה

אם אתם עוברים מדירה שכורה אח לאחרת כדאי מאוד לברר עם הדיירים היוצאים אם היו בעיות של תיקנים, פרעושים , נמלים או כל מזיק אחר בדירה ובמידה והתשובה חיובית כדאי מאוד לבצע הדברה מתאימה טרם העברת הריהוט והכניסה הרשמית לדירה על מנת שתיהנו ממקום נטול חרקים ומזיקים העלולים להרוס את החוויה מהדירה החדשה.

הדברת חולדות לפני כניסה לבית חדש

הדברת חולדות ועכברים אני לא ממליץ לבצע לפני שיש זיהוי של חולדות או עכברים בשטח מהסיבה שהדברת מכרסמים לא מצריכה את אותה נגישות כמו הדברת מזיקים ואין צורך לצאת מהבית, ובנוסף היא גם יקרה יותר כמו כן לפעמים הדברה לבניין נגד חולדות תמנע את הצורך לבצע הדברה בדירה.

 

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

www.jukbarosh.com

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ