fbpx
לוגו ג'וק בראש
ג'וקים קטנים

הדברת ג'וקים במקרר

הדברת ג'וקים במקרר

קמתם באמצע הסרט ,יצאתם מהספה והתהלכתם במהירות לכיוון המקרר שלכם לקבל את זריקת הקלוריות הטעימה שתיתן לכם להמשיך לצפות בסרט ופתאום ראיתם בזווית העין ג'וקים במקרר על הגומיות שמסביב לדלת או יוצאים מהמנוע ? כנראה שיש לכם תיקן גרמני ואתם ממש חייבים להזמין מדביר שיבצע הדברת ג'וקים במקרר.

למה יש לכם ג'וקים במקרר?

המקרר שלכם  כמו גם ברי המים, מכונות הכביסה, המיקרוגל ,התנור ושאר מכשירי החשמל מהווים בית חם, אוהב ומפנק לתיקנים השונים ובעיקר לתיקן גרמני, מכשירי החשמל מכילים את כל האלמנטים הדרושים להתרבות תיקנים.

הדרישות נמוכות ובניהם חום, לחות, חריצים ומקומות מסתור חשוכים וצרים ככל האפשר ואם אפשר שאיריות קפה או סוכר בכלל מעולה.

מה עושים אם יש ג'וקים במקרר או בכל מכשיר חשמל אחר?

אם נחרדתם לגלות שהתיקנים מאכלסים את מכשירי החשמל  האוהבים עליכם יש 2 אופציות על מנת להיפטר מהמטרד.

אופצייה א' : לזרוק את הג'וקים יחד עם מכונת הקפה, המקרר או כל מכשיר חשמלי אחר הנגוע בתיקן גרמני – אופציה זו אומנם מהירה אבל ממש לא יעילה, אם יש לכם תיקנים במכשיר חשמלי כזה או אחר אז בוודאות די גבוה יש לכם תיקנים במטבח גם במכשירים אחרים ובארונות המטבח וזריקת מכשיר חשמלי כזה או  אחר לא יעזור בכלל על מנת להיפטר מהמטרד.

אופצייה ב' : להזמין מדביר עם ידע וניסיון בהדברת תיקן גרמני שיבצע הדברה למכשירי החשמל, הארונות, השקעים וכל מקום אחר בו התיקנים אוהבים להסתתר כמובן שיטפל גם בתיקנים הנמצאים במקרר.

יש לי מקרר מקצועי בעסק ואני רואה ג'וקים שיוצאים מכל מיני חורים מה עליי לעשות?

עסקי מזון הם בין המקומות בהם כמעט תמיד נמצא תיקן גרמני ועובדה זו נכונה גם אם המקום נקי מאוד ובעיקר אם המקום אינו נקי.

הסיבה שהתיקן הגרמני תמיד נמצא בעסקי מזון הוא התדירות הגבוה של הכנסת מזון ממספר רב של ספקים שבדרך כלל מביאים יחד עם הסחורה תיקן גרמני המסתתר בקרטונים ובאריזות של הסחורה.

ברגע שתיקן גרמני יגיע לעסק, למסעדה או למפעל הוא יחפש מקום להתמקם בו וחלק מהאופציות הם במכונות הקפה המקצועיות וברי המים, במקררים ובתנורים בהם יתנחלו ויקימו את ביתם ומשם עם הזמן ועם חוסר בטיפול מקצועי נגד תיקנים המותאם לעסקי מזון הם יתפשטו גם למקררים, שקעי חשמל ,מדפים ומגירות.

האם התיקן גרמני ושאר המקקים נמצאים רק מקררים ומכשירי חשמל?

כפי שנכתב בחלק הקודם של מאמר זה התיקן הגרמני יכול להימצא בכל מקום ואינו מוגבל למכשירי המים השונים אך בדרך כלל יעדיף אותם אך גם מדפים, ארונות ומגירות, משקופים יהיו אחלה מקום.

האם טיפול חד פעמי ייתן מענה לתיקן גרמני בעסק או בדירה?

בדרך כלל טיפול חד פעמי ייתן פתרון מעולה לדירה או בית פרטי אך בהחלט לא יספיק לעסק מזון ,מסעדות ומפעלים המכניסים כמויות גדולות של סחורה על בסיס יומיומי ולפעמים גם מספר פעמים ביום ולכן מקומות כאלו נדרשים לאחזקה חודשית קבועה.

להזמנת הדברה  מקצועית במקרר או בכל מכשיר חשמלי אחר בבית או בעסק מוזמנים להתקשר:

אלעד אורי – 054-4603208

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ