fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברת ג'וקים בתנור

הדברת ג'וקים בתנור

הדברת ג'וקים בתנור

מי לא אוהב את הריח היוצא מתנור חם המכיל בתוכו מאפים ותבשילים אבל מה קורה כאשר יש ג'וקים בתנור שמסתובבים להם חופשי בין התאים השונים, במתגים ובמערכת החשמלית של התנור ומתחבאים להם בגב התנור ובצירי הדלתות מחכים לזלול את שאיריות האוכל הנמצאים בתנור טוב, נו אתם יודעים עושים הדברת ג'וקים בתנור באמצעות חומרי ההדברה המתאימים מבחינת בטיחות ויעילות.

למה יש ג'וקים קטנים בתנור?

תיקן גרמני הידוע בשם החיבה שלו ג'וקים קטנים מאוד אוהב מקומות חמים, חשוכים וצפופים במידת האפשר ולכן פעמים רבות בעסקי מזון, מסעדות ומפעלים ולא פעם גם בדירות ובתים פרטיים נמצא את התיקן הגרמני מתחבא בתוך, על ומסביב לתנור העונה על כל הצרכים הפיזיים של הג'וק הקטן העונה לשם תיקן גרמני.

מה עושים כשיש תיקן גרמני בתנור?

התנור הוא רק אחד מהמקומות בהם התיקן הגרמני מסתתר כאשר הוא מגיע למטבח ולכן מעבר לטיפול בתנור באמצעות פיתיונות ג'ל על מנת להדביר את התיקנים הנמצאים בתנור יש לטפל גם במגירות ובצירי הדלתות של ארונות המטבח, השקעים ושאר מוצרי החשמל הנמצאים באותו החדר וזאת על מנת לפטור את בעיית התיקנים ולא רק את הסימפטום – תיקנים בתנור.

האם יש צורך גם בריסוס נגד תיקנים בתנור?

הדברה באמצעות ריסוס לא תעזור מכיוון שלא ניתן לרסס בתוך התנור ובטח לא על מערכות החשמל של התנור ושם בעצם מסתתרים התיקנים.

כמה עולה הדברת תיקנים בתנור?

כמו שכבר נכתב הטיפול הוא בסביבה בה נמצא התנור ולא רק בתנור עצמו על מנת לחסל את אוכלוסיית הג'וקים כולה ולא רק את אלו שבחרו לחיות בתנור ומבלי להזניח את אותם תיקנים שבחרו להשתכן במיקרוגל, במקרר ובשאר המקומות במטבח אם זה בעסק ואם זה בבית ולאחר שזה חשוב להבין שהמחיר משתנה בהתאם לגודל וסוג הנכס ובדרך כלל נע בין מחיר חד פעמי החל מ-350 שח לטיפול בדירה ועד 600 שח לטיפול בבית פרטי או עסק.

כמה זמן לוקח עד שהתיקן גרמני יעלם מהתנור?

מכיוון שהטיפול נעשה על ידי פיתיון יש לצפות שהבעיה תעלם תוך 3 שבועות במקרה של נגיעות נמוכה וחודש ושבוע במקרה של נגיעות גבוהה.
לייעוץ והזמנת הדברה נגד תיקן גרמני (ג'וקים קטנים) ניתן להתקשר לאלעד אורי – אגרונום ומדביר.
054-4603208

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ