fbpx
לוגו ג'וק בראש
פינוי נחיל דבורים

הדברת דבורים או פינוי נחיל דבורים

דבורים הן בין החרקים המועילים והיעילים ביותר לאדם, בני האדם נהנים משירותי האבקה המעולים שמספקות הדבורים חינם אין כסף שירות שלולא היה ניתן היה מוביל למחסור חמור במזון בעולם והיה הופך את צריכת הפרי והירק למוצר מותרות השייך לחלקם של העשירים בלבד אם זה לא מספיק אנחנו בני האדם נהנים גם מהדבש והדונג שאותו הדבורים מייצרות וידוע שדבש דבורים טהור מכיל מגוון מרכיבים שיוחסו להם סגולות רפואיות רבות ומגוונות ברפואה העתיקה והמודרנית כאחד ולכן אנחנו לעולם לא נדביר דבורים ותמיד נשתדל לבצע פינוי נחיל דבורים בצורה בטוחה לנו ולדבורים.

לאחר שפירטתי מעט מהשירות המעולה שנותנות לנו הדבורים מן הסתם לא נרצה להחזיר להם בכפיות טובה ובטח שלא נרצה להדביר נחיל דבורים .

אז מה עושים כאשר מזהים נחיל דבורים במקום לא נוח?

קודם כל נרגעים, אחר כך אם ניתן לצלם מרחוק אז מוטב לצלם על מנת שמדביר או דבוראי יוכל לזהות אם מדובר בנחיל דבורים או בקן צרעות ( תתפלאו אבל לא מעט אנשים לא יודעים להבדיל בין צרעה לדבורה).

לאחר שנעשה זיהויי וודאי והוחלט כי מה שיש לכם בגינה / בבית או בכל מקום אחר זה אכן נחיל דבורים מתקשרים מיד לדבוראי על מנת שיפנה את הנחיל בצורה בטוחה מבלי לפגוע בנחיל עצמו  ובלי לסכן את האנשים בסביבה, במקרה בו הדבוראי החליט כי לא ניתן לפנות את הקן (לדוגמא: נחיל שהתמקם בתוך חור בקיר בו יש כניסה קטנה בלבד) ויהיה צורך להדביר את הדבורים יש להזמין מדביר שיעשה את ההדברה – כמובן שאני לא מדביר דבורים בשום מקרה אז תצטרכו למצוא מדביר אחר ( :

פינויי נחיל דבורים או הדברת נחיל דבורים נותנים  לכם את אותה התוצאה לבעיה ב -2 דרכים שונות כאשר היתרונות בפינויי נחיל הן שמירה על הטבע והימנעות מחשיפה מיותרת שלכם ושל הילדים  לרעל מיותר שהיה מרוסס אצלכם בגינה או בבית ללא צורך.

ואם כל הסיבות האלו לא הספיקו לכם על מנת להימנע מהדברת הדבורים כדאי שתדעו שלעיתים קרובות מתנדבי "מגן דבורים אדום" יפנו נחיל חינם אין כסף בעוד מדביר ידרוש תשלום עבור השירות אותו אתם מבקשים..

יש לכם נחיל דבורים אתם מוזמנים להתקשר ובמידה ואוכל אגיע לפנותו או שאמצא עבורכם מישהו שיכול לעשות זאת בסביבה בה אתם גרים.

מה ההבדל בין הדברת צרעות לפינוי נחיל לדבורים ?

בניגוד לדבורים (bees) צרעות (wasp) עלולות להוות סכנה ומטרד משמעותי ולכן אם נמצא קן צרעות בקרבת בני אדם (בתים, עסקים, מוסדות ציבוריים וכדומה) יש לבצע הדברת צרעות על ידי מדביר בעל ידע וניסיון מתאים בעוד נחיל דבורים מפנים באמצעות אנשים המיומנים בכך למקום בו יוכל להמשיך לייצר דבש ולהפרות פרחים.

אלעד אורי -אגרונום, מדביר מורשה ודבוראי חובב ( :

054-4603208

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ