fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברת טרמיטים

הדברת טרמיטים – איך זה עובד?

הדברת טרמיטים

אחד האיומים הגדולים ביותר על כל בית וכל עסק, בוודאי כאלה שיש בהם ריהוט ובפרט ריהוט ישן, הם טרמיטים. רוב האנשים לא מתייחסים לאיום הזה ברצינות עד שהם נאלצים להתמודד איתו, ואז הם מגלים עד כמה בעייתי הוא יכול להיות.

טרמיטים הם מזיקים קטנים שיכולים לגרום נזק מאוד משמעותי לריהוט עץ, אך גם לאלמנטים אחרים שקשורים לעץ, כמו למשל קירות, משקופים, דלתות ועוד. ישנן ראיות לכך שבתי עץ שלמים נאכלו על ידי טרמיטים, מאחר ובעלי המקום לא הקפידו לטפל בבעיה ולהדביר אותם בהקדם.

על מנת לטפל בטרמיטים, מן הסתם יש צורך להזמין אנשי מקצוע. מדבירים שמתמחים בכך וכן יש להם כלים ואמצעים שיכולים להתאים להם. למשל, יש צורך לאתר את המיקום שלהם ולאחר מכן להחליט, איפה וכיצד ניתן לטפל בהם. כאמור, לגורם הזמן יש משמעות גדולה, שכן אם אנחנו לא נדע לטפל בהם בהקדם, הרי שהבעיה עלולה להחמיר ויהיה מאוד קשה בעתיד לטפל בהם. למידע נוסף על הדברת טרמיטים.

כיצד מבצעים הדברת טרמיטים בצורה נכונה

בשלב הראשון, המדבירים שיגיעו אלינו הביתה או לבית העסק, יבחנו את המקום בו נגרם הנזק, על מנת לוודא שהוא אכן נעשה על ידי טרמיטים. במידה ואכן זה המצב, אז יעברו לשלב הבא ובו ינסו לאתר את המיקום שלהם. ברמת העיקרון הטרמיטים מגיעים מעומק האדמה, אך זה לא אומר בהכרח, שאי אפשר למצוא אותם גם במקומות אחרים, מן הסתם גם סביב האזור בו ממוקמים הרהיטים עצמם.

בשלב השני, יש לבחון כיצד לבצע את הדברת טרמיטים. לעיתים יהיה צורך לקדוח בשביל למגר אותם בצורה ישירה. אחת השיטות היעילות להדברת טרמיטים היא בעזרת קידוחים והזרקת חומרי הדברה מתחת לריצוף.

צריך לציין, כיום חלק גדול מתהליך ההדברה נעשה גם באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים, שירות ידידותיות לסביבה שאינן גורמות נזק לא לאדמה, לא לעץ ובוודאי לא לבני אדם.

בסוף התהליך ייבחן המצב שוב, על מנת לוודא שהתופעה מוגרה באופן מלא ואין שום בעיה.

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ