fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברת טרמיטים בארונות מטבח

הדברת טרמיטים בארונות מטבח

הדברת טרמיטים בארונות מטבח

טרמיטים משתייכים לסוג המזיקים שיכולים להיות אצלכם בבית מספר חודשים ואפילו שנים עד שיום אחד תפתחו את אחת הדלתות בארונות מטבח ולפתע פתאום תגלו שיש לכם חרקים קטנים שאוכלים לאכלם את ארונות המטבח ושאתם זקוקים להזמין מדביר שיבצע הדברת טרמיטים בארונות המטבח ושאר הבית על מנת לטפל בבעיה בצורה יסודית.

מה יש לטרמיטים לחפש בארונות מטבח?

טרמיטים מאוד אוהבים 2 דברים שיש בארונות מטבח הראשון והחשוב ביותר הוא עץ והשני לחות כמה שיותר גבוהה יותר טוב, במטבח יש שילוב של שני הדברים גם יחד ולכן אם יש מושבת טרמיטים בסביבה פעמים רבות הם יגיעו לארונות המטבח.

איך מדבירים טרמיטים בארונות מטבח?

קודם כל צריכים להבין שהדברת טרמיטים בחלק מהבית היא לא רצינית ולא יעילה ובמקרה הטוב תטפל בסימפטומים  ולא במקור הבעיה ועכשיו נרחיב ונאמר שבמידה ומדובר בטרמיטים שוכני עץ כרגע אין חומר מורשה יעיל בארץ וכל מי שממליץ לקדוח ולהזריק חומר הדברה לעץ לא באמת יפתור את הבעיה ובמידת האפשר לזרוק את החלק הנגוע ולהחליפו באחר ובמקרה שמדובר בטרמיט קרקע יש לבצע הדברה באחת משתי השיטות הנפוצות היום:

  • הדברה באמצעות קידוח והזרקת עשרות ומאות ליטרים של חומרי הדברה לחול מתחת לריצוף
  • התקנת מערכת תיבות ניטור והאכלה של אקסטרה בתוך הבית ובהיקף.

 

כמה עולה הדברת טרמיטים בארונות מטבח?

כפי שציינתי הדברה רק בארונות המטבח לא תהיה יעילה ולא תיתן פתרון אמיתי, מדבירים שלא ממש יודעים לטפל בטרמיטים או לתמחר יגבו כמה מאות שקלים בודדים מדביר רציני ייתן הצעת מחיר לטיפול כולל.

האם יש אחריות על הדברת טרמיטים בארונות?

כשמטפלים נכון נגד טרמיטים אז לרוב תינתן אחריות או שירות לאורך זמן בתפעול מערך תיבות האכלה הכולל החלפת לוחיות עץ המהווים מקור משיכה, הוספת פיתיון מורעל וניטור.

איך מזהים בעיית טרמיטים במוצרי עץ וארונות?

בדרך כלל כשיחל מעוף הכלולות ופתאום יופיעו עשרות , מאות או אלפי פרטים מכונפים תגלו שיש לכם קן טרמיטים פעיל בבית ולפעמים פתאום תגלו תעלות בוץ העולה לה באמצע אחת הדלתות, גב הארון או אמצע הקיר.

האם כדאי להחליף ארון מטבח שנפגע מטרמיטים?

בכללי עדיף לטפל בבעיה ורק לאחר שנפתרה בעיית הטרמיטים לשקול אם באמת יש צורך בהחלפת המטבח, ברוב הבתים בישראל הארונות המטבח הם הריהוט מעץ היקר ביותר בבית ולכן לפעמים אם הארון כבר נגוע לא הייתי מחליף את הארון עד שיתפרק.

 האם יש מזיקי עץ אחרים העלולים לפגוע במטבח?

כן, ברוב המקרים מדובר במזיק אחר השייך למשפחת החיפושיות ושמו בישראל הוא ליקטוס במקרה וזו  הבעיה צר לי לאכזב אותכם הדרך היחידה לטפל במזיק זה הוא על ידי גז הנקרא פוספין האסור לשימוש בתוך מבני מגורים ויש לפרק את המטבח ולהובילו למחסן המיועד לביצוע איוד ואם מישהו מציע לכם לבצע הדברה זאת אצלכם בבית / דירה כדאי שתדעו שזה מסוכן מאוד ולא חוקי.

אלעד אורי – אגרונום ומדביר

054-4603208

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ