fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברת טרמיטים ללא קידוח

הדברת טרמיטים ללא קידוח

הדברת טרמיטים ללא קידוחים

מה הקשר בין הדברת טרמיטים לקידוח? ובכן במשך עשרות שנים השיטה היחידה לטפל בטרמיטים הייתה באמצעות קידוח בהיקף הפנימי והחיצוני של הבית בהפרש של כמה עשרות ס"מ בין קידוח לקידוח והזרקת עשרות או מאות ליטרים של חומר הדברה נוזלי אל המרווח שבין הריצוף לבטון במקום בו בדרך כלל יש חול או חצץ וזאת על מנת לייצר טבעת השמדה מסביב לבית ובכך להרוג כל טרמיט שיתקרב לקירות אם זה מתוך הבית ואם זה מבחוץ, הקידוח בדרך כלל בוצע  ברובה שבין שניים או שלושה מרצפות ופעמים רבות גרם לשבירת מרצפות, קידוח בצינור מים, גז, תשתית חשמל ופגיעה בערך הנכס והוצאות גבוהות לתיקון הנזקים ולכן הדברת טרמיטים ללא קידוח מתבקשת.

אז איך מבצעים הדברת טרמיטים ללא קידוח?

עם השנים התפתחו 2 שיטות נוספות להדברת טרמיטים האחת היא באמצעות פיתיון ג'ל המגיע במזרק ומיושם בנקודות קטנות בתעלות בוץ פעילות של טרמיטים, לדברי תומכי השיטה הטרמיטים לוקחים את הפיתיון והורגים את המלכה, הבעיה שהמזרק הזה מכיל חומר הדברה שהורג את הטרמיטים שניזונו ממנו מהר מדיי ובמקרה הטוב ביותר הם ימותו וייקחו איתם עוד מספר נמוך של טרמיטים אבל בוודאי לא יחסלו את הקן ובטח לא יגיעו למלכה שתמשיך ותייצר עוד מאות ביצים בכל יום באמת ואם לא היה ברור אני חושב ששיטה זו היא בזבוז של כסף וזמן ולעולם לא תיתן תוצאה טובה.

השיטה השנייה היא הדברה באמצעות מערכת פיתיונות המיושמים בתוך תיבות האכלה בהיקף המבנה ובתוך המבנה בתנאי שיש תעלת בוץ פעילה עובדת על אותו עיקרון אבל עם 2 שינויים משמעותיים.

1.סוג הרעל – בניגוד למזרק בו יש רעל שקוטל את הטרמיט שאכל ממנו תוך זמן קצר הרעל בתיבות האכלה מבוסס על רעל שפוגע בטרמיט רק זמן רב אחרי שניזון ממנו ולכן הטרמיט יכול לצרוך מהפיתיון במשך ימים ושבועות ולקחת מספיק חומר הדברה על מנת לחסל את כל מערך הפועלות בקן מה שיביא בסופו ל דבר למותה של המלכה והשמדת הקן.

2.כמות הפיתיון – בשיטה של מערכה תיבות האכלה יש כמות פיתיון שתספיק כמקור מזון עיקרי לקן הטרמיטים לאורך זמן וניתן למלא אותה שוב ושוב מבלי לפגוע בטרמיטים שניזונים ממנה לאורך כמה זמן שיצטרך.

עשו לי הדברה נגד טרמיטים בקידוח והבעיה לא נפתרה מה עושים?

תלוי כמה זמן עבר מאז ההדברה באמצעות קידוח האחרונה שבוצע בחלק מהמקרים יהיה ניתן להתקין את תיבות האכלה ובחלק יהיה צורך להמתין עד שהשפעת החומר ההדברה הנוזלי תתפוגג.

האם יש אחריות להדברת טרמיטים ללא קידוח?

הדברה בשיטה זאת עובדת בצורה שונה מזו של תיקנים ונמלים ולא מדובר בטיפול חד פעמי אלא בטיפול מתמשך ומעקב אחרי התוצאות לאורך זמן ולכן ההגדרה של האחריות במקרה הזה היא שונה מבדרך כלל.

האם שיטת זו רעילה יותר מהשיטה של קידוח והזרקת חומרי הדברה נגד טרמיטים?

שיטה זו בטוחה עשרות מונים ביחס לשיטת הקידוח הן בהיקף כמות חומרי ההדברה שבשימוש והן בסוג חומר ההדברה.

חומר ההדברה בשיטת הפיתיונות פוגע בקוטיקולה של החרק (שלד חיצוני של החרק) שלנו בני האדם בכלל אין ולכן רמת הרעילות של המווסת גדילה – החומר הפעיל – לבני אדם מקביל בערך לרמת רעילות של מלח.

יש לכם שאלות על טרמיטים מוזמנים להתקשר

אלעד אורי – אגרונום ומדביר מורשה.

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ