fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברת פרעושים בחצר

הדברת פרעושים בחצר

הדברת פרעושים בחצר

פרעושים בחצר, בגינה או בבית זה ממש לא נעים, פרעושים הם טפילים מוצצי דם החייבים לקבל מנת דם מבני אדם או ממגוון בעלי חיים בניהם הנמצאים בקרבתנו כמו חתולים, כלבים , חולדות ועכברים ומגוון רחב של בעלי חיים בעלי דם חם אחרים ולעיתים יש צורך בהדברת פרעושים בחצר ו/או בבית על מנת להנות מהגינה והבית מבלי לאבד דם ולהתגרד.

כיצד מגיעים פרעושים לחצר?

פעמים רבות פרעושים מגיעים לחצר או לבית על ידי חתולים וכלבים משוטטים אבל בהחלט יכולים להגיע גם על גבם של חולדות או עכברים ואפילו בני אדם שעברו במקום נגוע בפרעושים וסחב איתו כמה בודדים על דש בגדיו.

איך מזהים פרעושים בחצר?

לפרעוש יש 3 תוכנות שמאפשרות זיהוי קל , מהיר ובלי שגיאות:

א. פרעוש יכול לקפוץ מהמקום לגובה של כ14 ס"מ לגובה ולכן אם אתם רואים חרק קטן שקופץ סיכוי טוב מאוד שזה פרעושים, אומנם גם קפצזנב קופץ אבל תכונה מספר 2 תעזור לנו להבחין בין השניים.

ב. לפרעושים יש מעטפת גוף קשיחה מאוד, אם תנסו ללחוץ על פרעוש בתקווה שימעך מיד עם הרמת היד תגלו שהפרעוש נעלם לכם וזאת מכיוון שמעטפת הגוף שהפרעוש חזקה מאוד ולחיצה על החרק הקטן עם כרית האצבע לא פוגעת בו ומיד שתרימו את האצבע מהפרעוש הוא יקפץ לו ויברח ממכם, על מנת למעוך פרעוש תצטרכו להשתמש בציפורן ולחיצה משמעותית.

ג. עוקצים ומוצצים דם – ברוב המקרים אנשים יגלו שיש להם בעיית פרעושים בחצר או בבית לאחר שיתחילו להיעקץ או לאחר שיבחינו כי החתול או הכלבים מתגרדים בלי סוף.

אז אם עברתם על המאמר והבחנתם ב -3 התבחינים ועניתם בחיוב על כל השלושה אתם כבר יודעים שיש לכם צורך בהדברת פרעושים בחצר או בבית ואולי גם וגם.

הכנות החצר והבית לפני הדברת פרעושים

הדברת פרעושים מצריכה הכנה של השטח על מנת שההדברה תהיה יעילה ומהירה והסיכוי לצורך בהדברה חוזרת ירד בצורה משמעותית.

כחלק מפעולות ההכנה יש לפנות צעצועים ,משחקים וכל דבר אחר שלא אמור להיות על הריצפה בבית או על האדמה בחצר, במקרה בו יש ערמות עלים שנשרו ולא נאספו יש לאסוף ולפנות מהחצר, עשבייה גבוהה יש לחרמש ולאסוף את הגזם טרם הגעת המדביר במידה ויש בעלי חיים יש להתייעץ עם הווטרינר על טיפול מתאים לבעלי החיים וחייב למצוא מקום בו החתול או הכלב ישהו בזמן הריסוס ו12 שעות לאחר.

כשמרססים בתוך הבית יש לשאוב ולגלגל שטיחים, לשואב מיטות, ספות, כורסאות ושאר החפצים שפרעושים עלולים להסתתר בקירבם ולא ניתנים לריסוס.

איך מדבירים פרעושים בחצר?

הדברת פרעושים על ידי ריסוס כל שטח הגינה ו / או הבית בחומרי הדברה המיועדים להדברת פרעושים, פעולת הדברת פרעושים בריסוס נקראת שטיפה וזאת מכיוון שבסיום ההדברה כל שטח הדירה והחצר יהיה רטובה, כמובן שבחצר לא תמיד יראה כאילו רוסס וזאת בגלל יכולת הספיגה של האדמה.

כמה זמן אחרי הדברת פרעושים בעיית הפרעושים תעלם?

לאחר ריסוס החצר תהיה ירידה כמעט מידית של כ-90 אחוז ברמת הנגיעות של הפרעושים בגינה אבל עדיין יהיו מספר פרטים שישרדו עוד מספר ימים כי התחבאו במקומות בהם החומר לא הגיע אליהם פרטים אלו ימותו במהלך השבוע שלאחר הריסוס, אם כשבוע לאחר עדיין יש פרעושים יש לחזור שוב במסגרת האחריות ללא תשלום נוסף (לא תמיד תינתן אחריות ויש לוודא זאת מראש עם המדביר).

כמה עולה הדברת פרעושים בחצר?

המחיר של הדברת פרעושים בדרך כלל גבוהה מזה של הדברת נמלים או הדברת תיקנים וזאת בגלל כמות העבודה והחומר הנדרשים על מנת לבצע את ההדברה בצורה יעילה כמו כן הסיכוי בצורך להדביר יותר מפעם אחת על מנת למגר את הבעיה בצורה מוחלטת גדול יותר ועל כן המחיר הבסיסי של הדברת פרעושים בחצר גבוה מזה של הדברת פרעושים בתוך הבית.

המחיר של הדברת פרעושים בחצר בדרך כלל נע בין 400 ₪ – 800 ₪ בהתאם  לגודל החצר והרכבה מבחינה של דשא, ריצוף, אדמה חשופה או עשבייה גבוהה.

יש אחריות על הדברת פרעושים בגינה והחצר?

ברוב המקרים המדביר ייתן אחריות על ביצוע פעולת הדברת פרעושים חוץ מבקרים בהם יש חתולים או כלבים משוטטים שלא טופול באמצעים ווטרינרים או שיש הזנחה של החצר מבחינת עשבייה וערמות של פסולת בהם לא ניתן לרסס כראוי.

האם תמיד יש צורך בהזמנת מדביר להדברת פרעושים בגינה?

לא, לעיתים אם מגלים את הבעיה בתחילתה ניתן לטפל בבעלי החיים באמצעים המתאים מה שיהפוך את הכלב או החתול למלכודת מוות לפרעושים שיקפצו על הבעל חיים בחיפוש אחרי מנת דם מזינה וימותו כתוצאה מהתכשיר ששימש לטיפול בבעל החיים כנגד פרעושים, במקרים בהם מדובר בפרעושים בבית או דירה ניתן להשתמש בשואב אבק על המיטות, ספות ושטיחים ולשטוף את הבית עם הרבה מים ובהרבה מקרים זה יחסוך ריסוס מיותר ולעיתים יקר.

מה הקשר בין המלטת חתולים להדברת פרעושים בחצר?

פעמיים רבות לאחר המלטה יש בעיית פרעושים במקום בו התרחשה ההמלטה בפועל וזה בגלל זמינות המזון לפרעושים ולכן יש צורך לבצע הדברה במהירות האפשרית.

חשוב לדעת כי אין לבצע הדברת פרעושים במקום בו שוהים חתולים ובעיקר גורים כי הדבר עלול לגרום למות החתולים.

האם יש הדברת פרעושים ירוקה?

לא, אם מדביר מציע לכם הדברה ירוקה שכזאת אתם מוזמנים לשאול אותו אם איכפת לו שתשאלו את משרד הגנת הסביבה ואת העומדת בראשה – ד"ר גל זיגדון בציון שמו המלאה ומספר הרישיון שלו מה דעתה על העובדה שהוא מציע לכם הדברה ירוקה, אשמח לשמוע את התגובה של אותו מדביר  ( :

אז מה יש לכם פרעוש או פשפש?

תקווה שזה פרעוש כי הדברת פשפשים מורכבת ויקרה עשרות מונים, בכל אופן את התשובה אתם כבר צריכים לדעת:

 קופץ, עוקץ ולא נמחץ – פרעוש

 לא קופץ, עוקץ ונמחץ – לא פרעוש אולי פשפש המיטה.

צריכים לשאול שאלות על פרעושים בחצר, בגינה או בבית?

רוצים להזמין מדביר?

חייגו עכשיו ותדברו עם אלעד אורי – אגרונום ומדביר

054-4603208

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ