fbpx
לוגו ג'וק בראש
פשפש המיטה הדברה וזיהוי

הדברת פשפש מיטה – דרכי טיפול ומניעה

פשפש המיטה – דרכי טיפול ומניעה

פשפש המיטה הוא מבין המזיקים התברואתיים הנוראים ביותר שניתן למצוא בבית.

על מעלליו ניתן לקרוא במאמר פשפש המיטה המזיק שלא תרצה להכיר ובמאמר זה נעסוק בדרך הטיפול המומלצת להדברת פשפשי המיטה בבתים, מלונות,אכסניות ,פנימיות וכדומה.

אז נתחיל בחלק החשוב ביותר שבדרך כלל אם הגעתם למאמר הנ"ל זה כבר מאוחר מדיי אבל שיהיה ..

מניעה –כמו בכל בעיית מזיקים הדרך הטובה ביותר לא להתקל במזיק היא למנוע את הגעתו במקרה של פשפש המיטה זה קצת קשה אבל עדיין ניתן לעשות מספר דברים:

1.לא לאסוף רהיטים /מזרונים/שטיחים וכו… מהרחוב גם אם הם נראים חדשים או טובים.

2.במידה והייתם בבית מלון/אכסנייה או כל מקום אחר החשוד כנגוע אין להכניס את המזוודה או חפצים שהיו באותו המקום מבלי לטפל בהם קודם על ידי שואב אבק/ניקוי יבש/קיטור וכדומה.

3.להתפלל ( :

שלבי הטיפול:

1.כביסה- יש לכבס את כל הבגדים ,מצעים וכול מה שניתן לכבס בהרתחה ואת מה שלא ניתן לכבס בהרתחה יש לכבס ואז להכניס למייבש. מטרת ההרתחה והייבוש היא להרוג את פשפש המיטה על שלביו השונים (הביצים ,הנימפות והבוגרים המסתתרים בתוך הטקסטיל ).שלב זה מתבצע על ידי הלקוח.

כיום ניתן להחליף את הכביסה בטיפול באנוקסיה מה שמייעל מאוד את ההדברה ומוריד ממכם הלקוחות את עבודת הפרך הכרוכה בכיבוס כל הבגדים,סדינים, מצעים, וילנות וכו.. אך מגדיל את הצעת מחיר בלא מעט כסף (בכל זאת מומלץ מאוד).

2.שואב אבק- יש להתשמש בשואב אבק חזק על מנת לשאוב את כל הפשפשים על דרגותיהם השונות (ביצה,5 דרגות נימפה,בוגר). מהמיטות,ספות,שטיחים, ארונות וכו…

3.קיטור- גם אמצעי זה נועד להגביר את פעולת ההדברה לפשפשים ששרדו את פעילות שואב האבק ובעיקר את הביצים שמודבקות על הרהיטים השונים והמיטות בראשם. מכשיר הקיטור מגיע לטמפ' שנעה בין 150-180 מעלות ובכך משמיד את כל הדרגות התפתחות של הפשפש.

4.עטוף – כיסוי המזרונים בניילון נצמד על מנת למנוע הדבקה מחודשת של המזרונים מפשפשים הנמצאים במדפים,ספרים זו השיטה הזולה ולא כל כך נוחה וניתן לרכוש כיסויי מיטה איכותיים המבטיחים 100 אחוז הגנה על המיזרון מפני חדירת פשפשי מיטה או יציאה מהמיזרון לחלל החדר אם שרדו את הטיפול בקיטור ושואב אבק.

5.ריסוס- לאחר 4 השלבים הראשונים מרססים את הריצפה והקירות .שימו לב כי למרות שאין חוק נגד ריסוס מזרונים אך פעולה זו ממש לא מומלצת ואף אסורה וזאת מכיוון שהמזרון הוא ספוג שעליו אתם ישנים וזה לא בטוח ובטח שלא בריא.

לאחר הריסוס אין להיכנס לבית למשך שש שעות ולא לפני התייבשות חומר ההדברה, להוראות בטיחות השלמות ניתן לקרוא בהוראות בטיחות.

6.מלכודות ניטור- לאחר שחומר ההדברה מתייבש מניחים מלכודות דבק מתחת לרגלי המיטות וזאת על מנת לנטר את מצב הפשפשים בחדר לאחר כל הפעולות הנ"ל. לאחר מיקום המלכודות אין להצמיד את המיטות לריהוט או קירות וזאת על מנת למנוע מעבר של פשפשי המיטה ממקורות אחרים שבהם שרדו.

טיפולי המשך:

לאחר הטיפול הראשוני יש להמתין כשבוע וחצי שבהם עדיין ניתן לראות פשפשים במידה ובתקופה זו נמצאו פשפשי מיטה יש צורך לתאם טיפול נוסף בו חוזרים על חלק משש השלבים או כולם בהתאם בהתאם לצורך ובהתאם למאפיינים השונים של הבית.

חשוב לדעת שמדביר שלוקח מחיר נמוך לא יוכל לעמוד בההוצאות הכרוחות בהדברה יעילה לאורך זמן של פשפש המיטה וזאת מכיון שהטיפול בפשפש המיטה למרות כל שלבי הפעולה הנ"ל ולמרות הריסוס אינו מסתיים לאחר טיפול אחד וממוצע הטיפולים הנדרש הוא כ 3 טיפולים עד למיגור הבעייה ולכן בבחירת מדביר יש לבחור לפי איכות המדביר ולא לפי המחיר כי מדביר טוב שיעמוד באחריות שנתן גם בטיפול השלישי והרביעי למרות שקיבל את התשלום בטיפול הראשון..

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

www.jukbarosh.com

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ