fbpx
לוגו ג'וק בראש
תיקן אמריקאי - תמונה

הדברת תיקנים ג'וקים ומקקים

הדברת ג'וקים ותיקנים

אנו בג'וק בראש עושים את כל סוגי הדברת ג'וקים ומדבירים את כל סוגי התיקנים אם זה בבית, בעסק או במפעל ופועלים על פי עקרונות ההדברה המשולבת – בה קודם כל מטפלים במקור הבעיה ואחר כך בסימפטומים. שילוב של חומרי הדברה מתקדמים, איכותיים וידע רב שנצבר לאורך השנים נותנים לנו את האפשרות לבצע "הדברה ירוקה" "ידידותית לסביבה" (לא באמת יש משמעות למושגים האלו, מילים חסרות תוכן ולא קיימת כזאת הדברה בפועל) מבלי לאבד את היעילות בהדברת החרקים ובכך אנו נמנעים מפיזור רעלים מיותר ומזהם.

הדברת ג'וקים גרמניים

סוג של ג'וק הידוע יותר תחת השם תיקן גרמני – תיקנים הנמצאים בדרך כלל במסעדות ועסקי מזון אך לעיתים קרובות גם בבתים ובדירות בדרך כלל בתוך ארונות המטבח, מכשירי חשמל ושקעים, מקררים ושאר הציוד החשמלי במטבח.

ההדברה של תיקן גרמני מתבצעת על ידי שימוש בפיתיונות ג'ל ואינה מצריכה יצאה מהבית בזמן ההדברה או לאחר מכן.

הדברת ג'וקים אמריקאים

ג'וקים שידועים באחד משמות החיבה שלהם, ג'וק תל אביבי או ג'וק מעופף, הדברה של תיקן אמריקאי מתבצעת על ידי ריסוס חומרי הדברה נוזליים ולא ניתן לשהות במקום המטופל בזמן הריסוס ומשך זמן משתנה לאחר הריסוס בהתאם להוראות התווית והמדביר.

צוות המדבירים המנוסה שלנו יתאים את פתרון ההדברה לתנאים באזור המטופל, המזיק הספציפי והיקף הבעיה, זאת בהתחשב בגורמי הסיכון כמו היחשפות ילדים או בעלי חיים. לפי הצורך המדביר ישתמש בריסוס, פיתיון ג'ל, אבקה, מלכודות פרומון, או אמצעי הדברה אחר, וכל זאת במחיר סביר. מתוך אמונה באחוזי ההצלחה הגבוהים שלנו, אנו מעניקים אחריות לכל טיפולי ההדברה שלנו.

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

www.jukbarosh.com

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ