fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברה במסעדה

הקשר בין תיקנים, מכרסמים ותיזמון נכון

 

הקשר בין תיקנים, מכרסמים ותיזמון נכון – סיפור של חולדות, פיצה ומסעדה שפשטה רגל.

תיזמון זה מילת המפתח או מילת הקסם כמעט בכל תחום בחיים, אם זה קניית או מכירת נכס בזמן הנכון על מנת למקסם רווחים ואם זה הזמן לפתוח עסק כזה או אחר בהתאם למגמות השוק.

ברוב המקרים אנו יכולים להחליט על התזמון של ביצוע הפעולה הנדרשת בהתאם להבנתנו את התנאים בשטח וניתוח הנתונים הסובייקטיבי שלנו, התוצאה יכולה להיות מצוינת או גרועה ביותר אך ההחלטה הייתה שלנו.

אם אתם מנהלים מסעדה , אולם אירועים, קייטרינג, מפעל מזון או כל עסק הנותן שירותי מזון התזמון שלכם יכול להיות מצוין והעסק הוא הצלחה מסחררת חבל שתיזמון של חולדה או תיקן גרמני שיחליטו לטייל בעסק בזמן שהלקוחות נמצאים יהרוס את כל מה שבניתם שנים, כיום פוסט אחד שיעלה לקוח מופתע מנוכחות חולדה בעסק לאחת מהרשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם יכול לגרום לעסק נזק שיהיה קשה מאוד לתקן אם בכלל .

לפני שנסביר מה עושים על מנת למנוע מצב בו חולדה או תיקן גרמני משוטטים להם חופשי אצלכם במסעדה או בעסק אזכיר לכם את המקרה בו מבלה שהסתובב לו באמצע הלילה באחד מרחובות העיר צפונית בישראל תיעד מסיבת חולדות שהתקבצו וזללו להם קמח מול חלון הראווה של העסק , התוצאה הייתה ירידה משמעותית בהכנסות הרשת כולה למשך זמן רב וסגירת הסניף הספציפי . בעבר הלא רחוק מקרה כזה היה נשאר אירוע מקומי ונעלם תוך מספר דקות או שעות ואף אחד לא היה יודע על זה מלבד מספר אנשים קרובים לאותו בחור שצפה ותיעד את האירוע, כיום תוך מספר דקות כל ישראל יודעת בדיוק באיזה עסק מדובר.

אז מה עושים:

1.ניקיון – לעולם אל תשאירו בסוף יום העבודה כלים מלוכלכים, שאריות מזון, פחים מלאים ולא שטופים, פתחי ניקוז מלאים בלכלוך.

2.איחסון מזון – כל המזון שנמצא בעסק חייב להיות מאוחסן כראוי, במידת האפשר בתוך המקרר ואם לא ניתן או לא מתאים למוצר הספציפי אז תמיד בתוך אריזה מפלסטיק קשיח ומכסה שנסגר הרמטית.

3.איטום – חרקים ומכרסמים יכולים להיכנס מהחור הקטן ביותר ומאוד  אוהבים מקומות מסתור כמו סדקים, חריצים, חורים במבנה, בקרמיקה ולכן  ככל שתמנעו מהם את מקומות המסתור כך תגבילו את יכולת ההתרבות שלהם.

4.נזילות ושימוש מוגזם במים – כל בעל חיים חייב לחות / מים לצורך מחייתו ככל שיהיו פחות מקורות מים זמינים כך יקשה על החולדות ,התיקנים ושאר המזיקים להתמקם ולהתרבות בעסק מזון שלכם.

במידה ויש נזילה בעסק יש לטפל בה מיד ולמנוע מצב בו יש מים עומדים ללא סיבה כמו כן אם אתם מאותם עסקים שבסוף היום פותחים צינור כיבויי אש ופשוט שוטפים את המקום כדאי לחשוב על דרך טובה ויעילה יותר לנקות את המקום.

5.הדברה – כל עסק מזון חייב להחזיק חברת הדברה מקצועית בעלת ניסיון ,ידע ,מדבירים מיומנים על בסיס חודשי, העלויות בדרך כלל הגיוניות מאוד וממש לא ישפיעו על תזרים המזומנים של העסק ויתנו ערך רב בתמורה כמובן שאם החלופה הוא פוסט זועם של חולדה בעסק שלכם שיעולה לרשתות החברתיות ובמקרה הטוב יעלה כמו כמה שנים של העסקת חברת הדברה שתדביר את המסעדה באופן קבוע.

לסיכום הדרך הטובה ביותר למנוע תיזמון לא נכון של תיקן גרמני על "הפס" בזמן ההגשה או תחרות ריצה של חולדה מצד אחד של המסעדה לצד השני בשעת שיא תלויי בעיקר במנהל/ת המסעדה, אם תדאגו לעשות "סגירה" איכותית שהכל מצוחצח גם אם זה אומר עוד שעת עבודה בסוף המשמרת, איטום סדקים ופתחים מיותרים יפחיתו בצורה משמעותית את נוכחות המזיקים השונים תוסיפו לזה מדביר מקצועי שמגיע אחד לחודש לבצע הדברה במסעדה וסביר מאוד שלא תופתעו מהופעת אורח לא רצוי בדמות חולדה או  בתזמון לא אופטימאלי של תיקן גרמני.

אלעד אורי – אגרונום ומדביר מורשה.

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ