fbpx
לוגו ג'וק בראש
אל חוזר לביוב

אל חוזר לביוב – מונע כניסת חולדות לאסלה

אל חוזר לביוב

אל חוזר או אל חזור למערכת הביוב הוא התקן העשוי מפלדת אל -חלד (נירוסטה) הבנוי בצורה כזו המאפשרת מעבר חומרים (נוזלים, מוצקים, בעלי חיים וכדומה) בכיוון אחד ומונע כניסתם מהכיוון השני ובכך מאפשר למי הביוב היורדים באסלה או בכל פתח ניקוז אחר שיש בבית להגיע אל מערכת הביוב המרכזית ומנגד למנוע כניסת חולדות דרך מערכת הביוב אל תוך הבית. חשוב להבחין בין שסתום אל חזור המשמש בצנרת המים אם זה בבית ואם זה במערכת ההשקיה בגינה שתפקידו למנוע חזרה של נוזל ומאפשר מעבר חד כיווני בלבד של הנוזל במערכת מים סגורה התקן האל חזור של הביוב מאפשר מעבר מים לשני הכיוונים אך מונע מעבר חולדות וזה כל מטרתו ועצם קיומו. חולדות ידועות ביכולות הרבות שלהן אם זה בטיפוס על קירות, כבלים, ענפים ואם זה בקפיצה מגג לגג או הגעה מבורות הביוב בשחייה דרך המים באסלה. בקרב בעלי הבתים הפרטיים  והדירות בבניינים הנמצאים בסביבה נגועה בחולדות ישנה תופעה מוכרת בה החולדות מכרסמות את הצינור שרשורי המחבר בין האסלה למערכת הביוב ונכנסות לבית (בדרך כלל בקומת הכניסה או בקומת המרתף) ההתקן האל חוזר בא למנוע בדיוק את התופעה הזו ועושה זאת בצורה פשוטה ויעילה עד מאוד ומונע את הצורך לבצע הדברת חולדות בתוך הבית. חשוב לציין שתמיד מומלץ לזרוק לאסלה רק נייר טואלט ויש להימנע מזריקת מוצרי היגיינה נשיים ו / או אמצעי מניעה כאלו ואחרים במקרה בו מותקן אל חזור במערכת הביוב שלכם יש להימנע תופעה זו אפילו יותר.
התקנת אל חוזר לביוב: יש לפתוח את מכסה המגן על הבור הביוב באמצעים המתאימים ( מברג, פטיש, פותחן ביובים) לאחר מכן יש למצוא את הצינור שיוצא מהבית לכיוון הביוב המרכזי ולהכניס לתוכו את התקן האל חזור יש להקפיד על הכיוון הנכון על מנת למנוע כניסת חולדות ויצאת המים  תוך כדי לחיצה על צדדי ההתקן ודחיפה בחוזקה.
היכן ניתן לרכוש את ההתקן האל חזור : אזור המרכז, ירושלים, מודיעין והסביבה: אלעד – 054-4603208 אזור אשקלון והסביבה: שרית- 053-7360405 שאר חלקי הארץ ניתן לקבל במשלוח עד הבית

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ