fbpx
לוגו ג'וק בראש
זיהוי חרקים

זיהוי חרקים בבית

זיהוי חרקים בבית

חרקים הם חלק בלתי נפרד מחי היום יום, בכל מקום בו אתם נמצאים אם זה עבודה, בית, מלון, חצר או דירה בקומה 19 במרכז הארץ יש חרקים, יש חרקים יפים, יש חרקים מועילים ויש חרקים מזיקים אז איך יודעים לאיזה קטגוריה שייך החרק שנמצא מולכם כרגע? זיהוי חרקים בבית על ידי מדביר ואגרונום זה שירות שג'וק בראש נותנת לכלל האוכלוסייה ללא התחייבות וללא תשלום.

 למה צריך לבצע זיהוי חרקים בבית?

זיהוי של החרק שמולכם זה חלק חשוב מאוד בתהליך ההתמודדות מולו, במידה ומדובר בחרק שמהווה בעיה –  מזיק תברואי ( תיקנים, נמלים, פרעושים וכדומה) הדורש הדברה או בחרק חקלאי שהגיע במקרה וברגע שנוציא אותו מהבית נפתרה הבעיה .

ברגע שאנחנו יודעים מי החרק העומד מולנו אנו יודעים מה הטיפול המתאים ביותר להתמודד מולו בצורה היעילה, המהירה והחסכונית ביותר, המדביר ידע באיזה חומר הדברה עליו להשתמש, איפה יש לחפש את המקור או בית הגידול האהוב על החרק הספציפי שמולנו ואם יש בכלל צורך לבצע הדברה.

האם ניתן לזהות כל חרק שנכנס לבית?

ככל שהמדביר מקצועי יותר עם ניסיון רב יותר יכולת הזיהוי של החרקים שלו עולה ומגוונת ותיתן מענה גם לחרקים הפחות נפוצים וגם לדרגות השונות של אותו חרק.

זיהוי נכון של חרק כזה או אחר נותן יותר מחצי פתרון לבעיה דבר שיחסוך עצבים, כסף , חומרי הדברה והרבה כאב ראש.

אך חשוב לדעת כי בעולם יש יותר ממיליארד חרקים שונים ולא תמיד נדע לזהות את החרק שהגיע באופן אקראי אליכם לבית, אך גם שלילה של החרק מהשתייכות למשפחת חרקים מסוימת עוזרת מאוד על מנת להיפטר מהבעיה.

איך מזהים חרקים מרחוק?

היום אין אדם בארץ שאין לו טלפון חכם בכיס אז ברגע שנתקלים בחרק שמפריע לכם דבר ראשון אוספים את החרק, מניחים אותו על דף לבן, מניחים לידו מטבע ,שולפים את הנייד מצלמים ושולחים לאלעד אורי – אגרונום ומדביר תמונה.

האם תמיד ניתן לזהות חרק מתמונה שנשלחה בנייד?

לא, לעיתים קרובות הצילומים הנשלחים הם באיכות ירודה, צילום של חרק מרחוק מחשש להתקרב או צילום של חרק לא שנמעך על ידי כפכף אלו הם אר חלק מהמקרים בהם לא ניתן לזהות את החרק בתמונה שנשלחה.

איך מצלמים נכון חרק על מנת שיהיה ניתן לזהות את סוג החרק מהתמונה?

ישנם מספר דברים שכדאי לשים דגש והעיקריים שבהם הם פוקוס, זום וצילום החרק ליד אובייקט בעל גודל ידוע לדוגמא מטבע.

צילום החרק מחלקו העליון – הגב יאפשר זיהוי בקלות רבה וזאת בגלל שניתן יהיה להבחין בפרטים בעלי חשיבות רבה יותר מאשר צילום החרק מכיוון הבטן  – שם נוכל לראות רק רגליים.

 

זהו עכשיו כל מה שיש לכם לעשות זה לחכות שאסיים עם הלקוח או את הנהיגה ומיד תקבלו תשובה.

אלעד אורי : 054-4603208

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ