fbpx
לוגו ג'וק בראש
לכידת ציפורים ויונים

לכידת ציפורים ויונים

לכידת ציפורים ויונים

לכידת ציפורים ויונים היא פעולה לא נחמדה המונעת מבעל הכנף את החירות שלו במיוחד אם המטרה היא לכלוא את הציפור או היונה בתוך כלוב קטן לצורכי שעשוע עצמאיים.

עם זאת לעיתים לכידת ציפור, יונה או כל בעל כנף אחר היא פעולה מחויבת מציאות וזאת על מנת להציל את הציפור שנכנסה לדירה ולא יודעת כיצד לצאת אןו אם זו יונה שמקננת בתוך מפעל מזון או תרופות שלא יכול שיונה תסתובב ברחבי המפעל ותלכלך אותו בלשלשת ותפגע בתהליך הייצור.

במקרים אלו חייבים ללכוד את הציפור / יונה ולהוציא אותה מהאזור בו לא ניתן לקבל את נוכחותן ושחררן בקרבת מקום וזאת רק לאחר איטום פתחי הכניסה למבנה.

פעולת הלכידה יכולה להיעשות  באמצעות רשתות או מלכודות ויש צורך בהבנת  הרגלי ההתנהגות של כל בעל כנף כמו גם את העדפות מזון וקינון וזאת על מנת לייעל את פעולת הלכידה ולבצע אותה במהירות וזהירות תוך שמירה על חיי הציפור.

פעולת הלכידה לא יכולה להיות כפעולה עצמאית ומחייבת אטימת פתחי הכניסה ובכך למנוע מציפורים אחרות לחדור למבנה ולהתחיל מהתחלה.

במידה ונכנסו לכם ציפורים ,יונים או כל בעל כנף אחר לבית, עסק, מפעל אתם מוזמנים להתקשר ולקבל ייעוץ חינם ובמידת הצורך שירותי לכידה והרחקת יונים  מקצועיים.

**אין ללכוד וציפורים בשטחים פתוחים **

אלעד אורי – אגרונום ומדביר מוסמך

054-4603208

www.jukbarosh.com

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ