fbpx
לוגו ג'וק בראש
מלכודת עכברים

מה לשים במלכודת עכברים

מה לשים במלכודת עכברים

ישנם מספר שיטות להתמודד עם פלישת עכברים או חולדות לבית אם השיטה שבחרתם להתמודד עם העכבר או החולדה היא באמצעות שימוש במלכודת השאלה הראשונה היא מה לשים במלכודת עכברים / חולדות על מנת לפתות את המכרסם להיכנס במהירות וללא מחשבה לתוך המלכדות שתנה את מהלך חיו.

על מנת לענות על השאלה האלמותית הנ"ל חשוב מאוד לדעת מול מה אתם מתמודדים? עכבר? חולדה?

כמו בני האדם גם לעכברים וחולדות יש העדפת מזון, כמובן שהם יאכלו כל מה שימצא בדרכם אבל תמיד יהיה איזה פיתיון שיהיה מוצלח יותר מאחר, איזה מאכל שיסחרר את ראשם של המכרסמים ויגרום להם לאבד את הפחד מהמלכודות וזאת על מנת לטעום מן המאכל הנחשק.

 אז מה שמים במלכודת עכברים?

יש מספר מצרכים נפוצים בניהם ניתן למצוא : שוקולד, גבינה צהובה, עגבנייה, מלפפון, במבה אבל העדפה שלי היא חלווה לעכבר וקבנוס לחולדה.

עכשיו שיש לכם את התשובה חלכם ירוץ להטעין את המלכודות בפיתיון הקסום וחלכם ימשיך לקרוא מדוע אלו הפיתיונות המועדפים למלכודות חולדות / עכברים.

הקבנוס מלא במלח ולכן נשמר היטב מה שאומר שלא יאבד את קסמו במהירות וימשיך להיות טעים ומושך גם לאחר מספר ימים בניגוד לגבינה הצהובה או המלפפון שיאבדו מטרייתם ולכן את יכולתם למשוך את המכרסם הפולש דבר שיצריך התעסקות רבה בהחלפת הפיתיון עד שייתפס האורח הלא רצוי.

החלווה עשירה בסוכר דבר הגורם לה להישמר טרייה לאורך זמן בדיוק  ולשמור על קושר המשיכה שלה בדיוק כמו הקבנוס.

אז לפני שמתחילים כדאי לשקול להזמין מדביר שיחסוך את הטרחה וחוסר הנעימות להתמודד מול מכרסמים אלו ולהזמין מדביר 

054-4603208

אז למה פיתיון קבנוס לחולדות ופיתיון חלווה לעכברים?

גם החולדות וגם העכברים הן אוכלי כל אך בעוד החולדות מעדיפות בשר  – קבנוס העכברים מעדיפים זרעים, קטניות ובאופן כללי תזונה צמחונית כידוע לכל חלווה עושים משומשום וסוכר ומי לא אוהב סוכר ( :

אז לסיכום אם החלטתם להשתמש במלכודות על מנת לטפל בחולדות או העכברים שפלשו לכם לבית בבקשה השתמשו במלכודות קטילה (הורגות את המכרסמים במהירות וללא כאב) או במלכודות לכידה ( לוכדות את המכרסם בחיים) ולעולם אל תשתמשו במלכודות הדבק האכזריות שמדביקות את המכרסם ללוח דבק וגורמות לסבל רב עד המוות.

במידה והשתמשתם במלכודת הומנית כעת עליכם למצוא מקום חדש לעכבר או החולדה שנתפסה וזה בפני עצמו יגרום להם סבל ומוות כי אלו חיות חברתיות וללא הקהילה שלהם לא ישרדו.

אלעד אורי – אגרונום ומדביר מורשה.

www.jukbarosh.com

 

054-4603208

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ