fbpx
לוגו ג'וק בראש
מינוי מדביר מוסמך

מינוי מדביר מוסמך

מינוי מדביר מוסמך

מדביר הוא בעל מקצוע שאנשים רבים ממעטים מחשיבותו אבל מדיי פעם עירייה, מועצה מקומית או גוף ציבורי כזה או אחר מבינים שמדביר הוא חלק חשוב מאוד מאיכות החיים ורמת החיים של האזרחים והתושבים וכמובן חלק חשוב מבריאות הציבור.

רגעים כאלו ניתן למצוא בהחלטת של עיריית ראשון לציון לחייב אנשים שבונים את ביתם ברחבי העיר לצרף חוות דעת מדביר לטפסים הנדרשים על מנת לקבל אישור מדביר לטופס 4 וזאת על מנת לחסוך לאזרחים כסף רב לאחר הבנייה כשיגלו טרמיטים ברחבי הבית ויצטרכו לקדוח בריצוף החדש על מנת להזריק מאות ליטרים של חומרי הדברה על מנת לחסל את מפגע הטרמיטים.

לאחרונה עיריית תל אביב הצטרפה עם בקשה מכל מי שבונה / משפץ ברחבי העיר להחתים מדביר על טופס מינוי מדביר לפרויקט, החלטה זו שנראית לאנשים רבים כעלויות נוספות ומיותרות על מחירי הדיור היקרים להחריד גם ככה היא החלטה חכמה שנעשתה בצורה נכונה וראויה ולמעט מהעובדה שאני וחברי למקצוע נרוויח עוד כמה שקלים החלטה זו תשפר בצורה משמעותית את החיים של כל מי שגר בסמיכות לאתר בנייה / שיפוצים ברחבי העיר תל אביב.

איך מינוי מדביר מוסמך לפרויקט בנייה ישפר את איכות החיים בתל אביב?

באתרי בנייה רבים התנאים הסביבתיים מעודדים התפתחות מזיקים כמו חולדות, פרעושים ויתושים, ערמות פסולת בנייה מהווים מקום מסתור לחולדות ועכברים, שאיריות מזון מהווים מקור משיכה לחתולים שיביאו פרעושים, שלוליות מים עומדים יהוו מקור זמין ואמין של יתוש הנמר אסיאתי ומינוי של מדביר שיהיה אחראי על הסבר לבעלי המקצוע ובעלי הבית כיצד למנוע את התפתחות המזיקים במקום ובמקרי הצורך ביצוע פעולות הדברה על מנת להכחיד את אוכלוסיית המזיקים שהתפתחה במקום ימנעו מהתושבים הגרים בקרבת הפרויקט סבל ומטרד רב.

אז מה עכשיו אני צריכה למנות מדביר לשיפוץ הקטן שאני עושה בדירה?

כן, אבל אם תחשבו על זה לטווח הרחוק אז יכול להיות שתצטרכו לשלם עוד 300 שח למדביר שיחתום על הטופס וילווה את הפרויקט אבל זה יהיה פעם בחיים לרוב האנשים אבל תהנו מזה מאוד שישפצו מסביבכם.

כמה עולה חתימת מדביר על מינוי מדביר מוסמך?

המחירים משתנים בהתאם לגודל הפרויקט ומשך הזמן הצפוי של הפרויקט אבל בדרך כלל נעים סביב ה300-350 ₪ שיקוזזו מהטיפולים וההדברות שתצרכו לעשות במקרה של התפרצות מזיק כזה או אחר.

להשאלות והזמנות חייגו לאלעד אורי – אגרונום ומדביר מורשה

054-4603208

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ