fbpx
לוגו ג'וק בראש
מתי לבצע הדברה

מתי יש לבצע הדברה?

מתי כדאי לעשות הדברה

לעיתים קרובות עולה השאלה מתי כדאי לבצע הדברה בבית? האם כדאי לעשות הדברה עוד לפני שמזהים את הג'וק הראשון או הנמלה הראשונה? אחרי? מיד כשרואים? בחורף? בקיץ?

ובכן יש מספר רב של תשובות נכונות ולכל אחת מהם תהיה עובדה והסבר שיגבו את התשובה לכן אני אתן את התשובה שלי בידיעה שמדבירים אחרים יחלקו עליי:

לדעתי האישית כדאי לעשות הדברה מיד כשמזהים פרטים בודדים של מזיק מסוים ואין זה משנה אם זה בחורף או בקיץ והסיבה היא פשוט, לחרקים יש יכולת התרבות מדהימה ולכן אם זיהיתם פרט בודד היום תוך מספר שבועות זה יכול להגיע למאות ואלפים.

תלוי בטמפרטורה, כמות מזון ואויבים טבעיים  ולכן ברגע שזיהיתם פרט בודד ז"א שיש עוד ובמידה שיהיה להם נוח בבית הגידול החדש (ביתכם) שמצאו להם הם יתחלו מהר מאוד להתרבות.

בקשר להדברה טרם זיהוי המזיק אני לא ממליץ מהסיבה הפשוט והיא שלדעתי אין צורך לפזר בבית רעלים מיותרים גם אם רעילותם לבני אדם היא נמוכה, אחרי הכול, רעל זה רעל ולפעמים כדאי להיות קצת אופטימיים שהפעם המזיקים ידלגו עליכם ויגיעו לשכנים.

מתי לא כדאי לבצע הדברה?

ישנם מקרים בהם לא מומלץ לבצע הדברה וזאת מכיוון שהדברה לא תעזור או תגרום ליותר נזק מתועלת, המקרים בהם אסור לבצע הדברה הם כשלא מוצאים מזיק בפועל או לא ניתן להוציא את השוהים במקום המיועד לטיפול ואין חומר מאושר בתווית לביצוע הדברה במקום מאוכלס.

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין הדברה?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

054-4603208

www.jukbarosh.com

ג'וק בראש – הדברה נכונה

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ