fbpx
לוגו ג'וק בראש
פשפש המיטה

עקיצת פשפש המיטה

עקיצת פשפש המיטה

פשפש המיטה הוא חרק החיי על דמם של בני אדם, על מנת למצוץ את דמנו הפשפשים מפרישים חומרים המאלחשים את אזור בגוף בו הם מחדירים את ה"חדק"  ולכן אנו  לא מרגישים את עקיצות פשפש המיטה בזמן אמת מה שמאפשר לפשפשים ל"שאוב" את הדם הנחוץ להם להתפתחות והטלה של הדור הבא.

החומרים האלו שמרדימים את האזור בו הפשפש מוצץ את הדם – אזור העקיצה גורמים לתופעות לוואי וכל אדם מגיב אחרת לעקיצתם של פשפש מיטה.

מגוון תופעות וגירויים היכולים להופיע באדם בעקבות עקיצת פשפש מיטה:

1.אין תגובה  – ישנם אותם ברי מזל שלא מגיבים לעקיצת פשפשי המיטה והם לא ירגישו כולם ולעיתים קרובות אפילו לא יהיו מודעים לבעיית פשפשי המיטה שיש להם בבית.

2.תגובה מידית קלה- חצי ברי מזל, אותם האנשים שיגיבו בגירוד קל או אפילו בהתנפחות קלה של אזור העקיצה של הפשפש בגוף ובדרך כלל כל הסימפטומים יעברו תוך מספר שעות .

3.תגובה קיצונית מהירה –  אותם אנשים רגישים שיגיבו מיד בהתנפחות וגירוד מוגזמים שיכולים להימשך מספר ימים ואפילו שבועות ולהוות מטרד רציני הדורש טיפול תרופתי.

4.תגובה מידית קלה ותגובה אלרגית קיצונית מאוחרת – אותם האנשים שיגיבו במידית לעקיצת הפשפש בהתנפחות קלה או גירוד של אזור העקיצה ולאחר מספר ימים יפתחו תגובה קיצונית יותר.

זיהוי עקיצת פשפש המיטה

כמו שאתם בטח מבינים יש שונות גבוה מאוד בתגובה של כל אדם לעקיצת פשפשי מיטה הן בנראות על הגוף והן בתזמון הסימפטומים דבר שמקשה מאוד על זיהוי המזיק העוקץ לפי הסימנים המופיעים על הגוף ולכן זיהוי נוכחות פשפשי מיטה באזור מסוים לעולם לא ייעשה רק לפי בדיקת העקיצות ותמיד כדאי למצוא סימן נוסף לנוכחות פשפשי מיטה.

רוצים לקרוא עוד על פשפשי מיטה אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור- הדברת פשפש מיטה.

לייעוץ והדברת פשפשי מיטה אתם מוזמנים להתקשר:

אלעד אורי – אגרונום ומדביר

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ