fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברה למסעדות

הדברה על בסיס חודשי במסעדות?

הדברה על בסיס חודשי במסעדות?

הדברה היא פעולה שבדרך כלל עושים פעם בשנה או מספר שנים אך במקרים מסוימים זה ממש לא נכון בעיקר אם מדובר במסעדה, מפעל, או כל עסק המתעסק במזון.

עסקי מזון ומסעדות בניהם מהוות מקום אירוח מבוקש מאוד בקרב העכברים ,החולדות והתיקנים שמוצאים במסעדות מזון בשפע, מים בכמויות ואין סוף מקומות מסתור חמים ונעימים בתוך המנועים של המקררים והתנורים.

מסעדות דואגות לשמור על הניקיון וטריות המזון כדרך קבע ובעלי מסעדות שמחזיקים עסק ברמה גבוהה יודעים שחייבים להחזיק מדביר על בסיס חודשי וזאת על מנת למנוע התפתחות מזיקים בעסק דבר העלול להביא לפגיעה במוניטין וירדה משמעותית בהכנסות.

מה יש להדביר כל חודש במסעדה?

כעסק שעובד עם מזון ומכניס סחורה בתדירות גבוהה המסעדה מהווה מקום משיכה לחולדות  ותיקנים בעיקר מזיקים אלו לעיתים קרובות מגיעים בתוך הסחורה עצמה או בארגזים והקרטונים המשמשים להובלת הסחורה ( בעיקר תיקן גרמני אבל כבר נתקלתי בחולדות ועכברים שמגיעים בארגזי הירקות) מספר פעמים בשבוע ולכן טיפול חד פעמי בדרך כלל לא ייתן לנו תוצאות מספקות .

אז מה המדביר עושה בהדברה על בסיס חודשי במסעדות?

כשמדביר מקצועי מתחיל לעבוד בעסק מזון חדש הוא סורק את המקומות הבעייתיים, ממקם תיבות האכלה לחולדות במקומות המתאימים ביותר, מיישם ג'ל נגד תיקן גרמני במקומות החמים ומכין תיק הדברה מסודר המפרט את כל פעולות ההדברה שבוצעו במסעדה וזאת על מנת שיהיה ניתן לעקוב אחר מצב התברואה בעסק מה שיעזור מאוד במקרה של ביקורת של משרד הבריאות בעסק.

בהדברה על בסיס חודשי במסעדות המדביר עובר על תיבות האכלה שמיקם בטיפול הראשון ודואג שיהיו נקיות ממזיקים, מחליף רעלים ישנים ברעלים חדשים על מנת לשמור על האטרקטיביות של הפיתיון לחולדות וממלא תיבות בהם נגמר הרעל בנוסף לכך הוא מיישם ג'ל נגד תיקנים במקומות המתאימים לכך על מנת למגר ולמנוע התחדשות והתבססות של תיקן גרמני בעסק.

רוצים הדברה למסעדה התקשרו וקבלו הצעת מחיר

054-4603208

 

 

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ