fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברת תיקנים בבניין משותף

הדברה בבניין משותף

הדברה בבניין משותף

מגורים בבניין מהווים מפגש עם מזיקים האוהבים את חדרי האשפה המכילים כל טוב ובשפע דבר המצריך ביצוע הדברה בבניין משותף על מנת לאפשר מקום מחייה שנעים להיות בו ולא שורץ מזיקים.

עצם המחייה בבניין משותף אומר של כל דונם קרקע יש הרבה יותר בני אדם שאוכלים, שותים, מייצרים פסולת וכמויות אדירות של ביוב שילוב כל הדברים האלו יחד הופכים את הבננין המשותף לגן עדן לחולדות, עכברים, תיקנים ושאר המזיקים האוהבים את הקירבה לבני אדם .

 איזה הדברה עושים בבניין משותף?

ההדברה הנפוצה ביותר שעושים בבניין מגורים היא הדברה נגד תיקן אמריקאי שאוהב מאוד את בורות הביוב של הבניין בו התיקן האמריקאי – הג'וק הגדול מוצא את כל מה שהוא אוהב וצריך, חומר אורגני, חום ולחות.

איך מדבירים ג'וקים בבניין משותף?

הדברת ג'וקים בבניין המשותף עושים על ידי ריסוס בורות הביוב, חדרי האשפה, המקלט, חדר המעלית, מחסנים וחדר המדרגות באמצעות חומרי הדברה ללא ריח, טרם ההדברה יש לתלות מודעה במקום בולט המסבירה מה ומתי הולך להתבצע  עם סוג החומר הדברה והוראות בטיחות .

מי אחראי על ביצוע הדברה במגדל דירות?

מכיוון שהשטחים בהם יש צורך לטפל על מנת לבצע הדברה יעילה לבניין שייכים לכלל הדיירים היחידים שיכולים להזמין הדברה שכזו הם הוועד הנבחר של הבניין, במקרים בהם אין וועד מסודר יש לקבל את אישור רוב דיירי הבניין לביצוע ההדברה גם אם אתם משלמים באופן פרטי על ההדברה.

מה המחיר להדברת בניין ?

מחיר ההדברה משתנה בהתאם לגודל הבניין, מספר קומות, מספר כניסות וסוג המזיק באופן כללי הדברת תיקנים מתחילה מ- 350 שח לבניין קטן והדברת חולדות מתחילה מ- 600 ש"ח לבניין נמוך בעל כניסה אחת.

ריסוס בניין משותף בתחילת הקיץ ימנע מדיירי הבניין לבוא במגע עם תיקנים בזמן לא רצוי אם זה בשטח הבניין ואם זה בדירה.

האם צריך לפרסם הודעה לדיירים על הדברה בבניין?

החוק מחייב לעדכן את דיירי הבניין על ביצוע מתוכנן של ההדברה מראש ובדרך לכלל הוועד יעדכן בקבוצות הוואטסאפ של הבניין ו / או על ידי תליית שלט בו יפורט היום והשעה בה תתבצע ההדברה בבניין על מנת שכל דיירי הבניין יהיו מודעים לכך ובעיקר בעלי הכלבים.

כמה זמן לאחר הריסוס בבניין ניתן להיכנס ללובי ולחדר המדרגות?

רוב חומרי ההדברה היום מאפשרים כניסה מחדש למקום המרוסס לאחר כשעה והתייבשות החומר – שימו לב כי שני התנאים חייבים להתקיים .

רוצים להזמין מדביר להדברת הבניין? רוצים לקבל הצעת מחיר כדי שתוכלו להעביר לוועד הבניין?

התקשרו: אלעד אורי – אגרונום ומדביר

054-4603208

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ