fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברה בדירה חדשה

הדברה בדירה חדשה או בדירה ריקה

הדברה בדירה חדשה או בדירה ריקה

האם יש לעשות הדברה בדירה שרק קיבלתם את המפתח מהקבלן או אפילו בדירה יד שנייה שאתם מתכוונים לעבור אליה וכרגע הדירה ריקה מכל חפץ או רהיט?

האם ניתן לדעת אם יש מזיקים שונים בדירה אפילו אם לא רואים אותם בעין? מה הסיכוי שנמלים או תיקנים נמצאים בדירה ויופיעו ביום בו תעברו לגור בדירה על השיש במטבח או במקלחת?

קודם אקדים ואומר שחוק ההדברה החדש בישראל אוסר על ביצוע הדברה במקום בו לא נמצאים מזיקים תברואיים מה שנקרא בשפת העם "הדברה מונעת" ולכן ניתן להבין בטעות כי בדירה ריקה לא ניתן ואפילו אסור לבצע הדברה אך אם נבדוק את הסביבה בה נמצאת הדירה, הרחוב, הבניין, המיקום ביחס לבורות הביוב, חדרי אשפה, עמדות  הכנת קומפוסט, אזור בארץ נבין שכמעט ואין בית בישראל בו לא נמצא נמלים, תיקנים, דג כסף, עכביש או כל חרק תברואי אחר ולכן בכל מקום בו יש חרק מרימת החרקים התברואיים ניתן ורצוי לבצע הדברה גם בדירה לא מאוכלסת ובכך להגיע לתוצאות טובות יותר ולאורך זמן גדול יותר.

כשעושים הדברה בדירה חדשה על מה יש להקפיד ונגד מה מתבצעת ההדברה?

ברוב המקרים בהם עושים הדברה לבית מקבלן  או ריקה המזיקים העיקריים שיודברו הם נמלים , תיקנים ודג הכסף לעיתים רחוקות יהיה צורך גם בהדברת פרעושים שימוש נכון בחומר ההדברה המתאים למזיק ולמבנה ,המיקום יש חשיבות רבה על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר לאורך זמן.

האם כדאי לעשות הדברת חולדות לדירה ריקה?

בניגוד להדברת חרקים שאנו ממליצים לעשות במידה ויש צורך הדברת חולדות ועכברים לא כדאי לבצע כשהדירה ריקה וזאת בגלל שתי סיבות: הראשונה בדירה ריקה אין היכן להסתיר את תיבות האכלה והשנייה אם יש עכברים או חולדות בדירה ריקה כנראה שהם מגיעים מהבניין ואז עדיף לטפל במקור ובכך למנוע מהמכרסמים להגיע לדירה מלכתחילה.

אלעד אורי – אגרונום ומדביר מורשה

054-4603208

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ