fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברה בחדר מדרגות

הדברה בחדר מדרגות

הדברה בחדר מדרגות

חדר מדרגות הוא חלק חשוב מכל בניין בארץ, חדר המדרגות הוא שמוביל אל הדירות הנמצאות בקומות השונות בבניין, חדר המדרגות משמש את הדיירים הרוצים להגיע  אל בתיהם כך גם המזיקים השונים ובניהם תיקנים , חולדות ועכברים עוברים במסדרונות ובלובי הבניין  כדי להגיע אל דירות הדיירים בהם ימצאו מקורות מזון , מים ומסתור מובחרים ועל כן כאשר עושים הדברה לבניין חייבים לעשות הדברה בחדר המדרגות.

כיצד מבצעים הדברה בחדר מדרגות?

כשבאים לבצע הדברה לחדר מדרגות וללובי בבניין קודם כל צריכים להתחשב בסוג המזיק אותו אנו רוצים להדביר ומתאימים את השיטות והחומרים כך שנקבל את תוצאת ההדברה הטובה ביותר מבלי לפגוע בבטיחות הדירים בבניין.

הדברת חולדות ועכברים במדרגות ומסדרונות הבניין?

במידה ויש בעיית עכברים או חולדות בבניין יש לטפל בגינה, מקלט, גג , חדר מעלית וכמובן חדר המדרגות על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר במהירות מרבית ועל כן יש להשתמש בארונות התקשורת, חשמל, מים וגז הנמצאים בחדרי המדרגות על מנת להתקין תיבות האכלה בהם יושמו רעל עכברים שמצד אחד יהיו נסתרים מעיני הדיירים ובעלי החיים בבניין ומצד שני יהיו נוחים ובטוחים לחולדות והעכברים לאכול מהם כאשר הם מוגנים כביכול.

הדברת תיקנים וג'וקים בחדרי מדרגות

כאשר מבצעים הדברה לבניין יש לטפל קודם כל בבורות הביוב שב- 90% מהמקרים יהיו המקור החשוב ביותר של אספקת תיקנים לבניין אבל אסור לשכוח את הארונות מים ,חשמל ותקשורת הנמצאים בחדרי המדרגות וחייבים להיות מטופלים גם.

האם יש לבצע הדברה בחלל המדרגות בלבד?

ביצוע טיפול בחדר המדרגות תמיד יהיה חלק מטיפול כולל מהדברה לבניין ולעולם לא יעמוד בפני עצמו וזאת מכיוון שחדר המדרגות הוא חלק מהמבנה הכללי וביצוע הדברה חלקית לעיתים קרובות לא תיתן תוצאות רצויות.

מה המחיר להדברה בלובי וגרמי מדרגות של בניין?

המחיר להדברה משתנה בהתאם לגודל המבנה ,מספר הקומות וחדרי המדרגות בבניין וכמובן סוג המזיק אך המחיר המינימאלית בדרך כלל לא יפחת מ- 300 ₪.

מתי עושים הדברה ללובי הבניין?

באופן כללי הדברה עושים רק שיהיה בעיית מזיקים בפועל ולא לפי עונות השנה , התאריך ביומן או הרגלים שנשארו במשך שנים, הכלל אומר רואים מזיק רואים מדביר.

מה הם הוראות בטיחות לאחר הדברת חדרי מדרגות והשטחים המשותפים בבניין?

כאשר מבצעים הדברת ג'וקים בחדר המדרגות ברוב המקרים הוראות המדביר יהיו לא לשהות בחדר המדרגות המרוסס לפחות שעה ולא לפני ההתייבשות החומר אך ניתן לעלות ולרדת על מנת להיכנס / לצאת מהבית, הוראת בטיחות זו היא כללית אבל תמיד חייב לשאול את המדביר שמבצע את ההדברה בפועל מה הן הוראות הבטיחות שלו בתאם לחומר ההדברה בו השתמש.

במקרים בהם יש בעלי חיים אין לאפשר להם להיות בחדר המדרגות לפחות 12 שעות ובמידה וחייבים לצאת לטיול יש להרחיקם מהקירות ואם ניתן להרים אותם על ידיים (כלבים קטנים , חתולים) עדיף.

בהדברת חולדות או עכברים בחדר מדרגות אין צורך לצאת מהמקום המטופל בזמן הטיפול או לאחריו.

מי אחראי לביצוע הדברה בחדר המדרגות?

וועד הבניין הוא זה שאחראי ורשאי להזמין מדביר לביצוע הדברה בשטחים המשותפים של הבניין ובניהם חדר המדרגות, מקלט, חדר מעלית וכדומה במידה ואין וועד בניין או שוועד הבניין לא מעוניין לבצע הדברה ניתן להתייעץ עם תרבות הדיור.

אלעד אורי – אגרונום ומדביר

054-4603208

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ