fbpx
לוגו ג'וק בראש
מלכודות אין-טו-קייר / In2Care

מלכודות אין-טו-קייר / In2Care / ان تو كر

מלכודות אין-טו-קייר / In2Care / ان تو كر

מלכודת אין-טו-קייר הן טכנולוגיה מוגנת בפטנט להעברת חומרי הדברה ביולוגיים במינון גבוה ליתושים הנותנות פתרון מעולה וייחודי לבעיית יתושים החל מרמת הגינה / חצר של בית פרטי, בניין ועובד בצורה הטובה ביותר כאשר מטפלים בשיטה זו בשטחים גדולים כמו שוכנות, יישובים ,ערים ומועצות נגד הנמר האסיאתי ויתוש הקולקס Culex pipiens.

מרכיבי מלכודות אין-טו-קייר / In2Care

מערכת הדברת היתושים מורכבת ממספר רכיבים שלכל אחד מהם יש תפקיד אחר:

1.המלכודת עצמה – מיכל פלסטיק שחור בו ממלאים מים שיהוו מקור משיכה ליתושה המחפשת מקורות מים בהם תוכל להטיל את הביצים שבעתיד יהוו מקור מטרד רציני.

2.מצוף – מאפשר לנקבה לנחות בנוחות בקרבת המים עליו מחברים את הרשת

3.רשת טעונה בחומרי הדברה ביולוגיים עלייה הנקבה תנחת בפועל ותגרום להדבקת היתושה בחומר הדברה ביולוגיה שיביא למותה ולאילוח בתי גידול אופציונאליים בהם תבקר עד מותה.

4.מכסה – מיועד למנוע איוד מים מוגבר וכניסת לכלוך.

5.אבקה וטבליות – מכילות חומר הדברה מווסת גדילת חרקים בשם פיריפרוקסיפן הפוגע בזחלים ומונע מהם להפוך ליתושים בוגרים.

 

 

כיצד פועלת מערכת הדברת היתושים של אין-טו-קייר / In2Care

בניגוד לשיטות הדברה אחרות של הדברת יתושים בהם יש ריסוסי נפח המובילים לפיזור מוגזם של חומרי הדברה בסביבה המטופלת על ידי מפוחים או מרססים חשמליים המובילים לפגיעה חמורה בחרקים מאביקים כמו דבורים, פרפרים ובחרקים אחרים הנמצאים בסביבה המטופלת אבל אינם מהווים חלק מהמזיק מטרה של הטיפול ובכך מביאים לפגיעה חמורה באוכלוסיית החרקים בגינה דבר העלול לגרום לירידה בכמות הפירות בעצי הפרי והתפרצות חרקים בעקבות פגיעה באויבים הטבעיים שלהם.

 בשיטת אין-טו-קייר / In2Care יש טיפול ממוקד במזיק המטרה – יתושים – וזאת באמצעות כמות קטנה משמעותית של חומרי הדברה מזהמים על ידי תכנון מלכודת בהתאם לדרישות הטבעיות של נקבת היתוש ושילוב טכנולוגית העברת החומר ההדברה לרגלי הנקבה בצורה ממוקדת וחכמה תוך שילוב של 2 חומרי הדברה שכל אחד מהם מטרגט שלב התפתחותי אחר של מזיקי היעד – היתוש האסיאתי ויתוש הקולקס .

חומרי ההדברה במערכת הדברת היתושים אין-טו-קייר / In2Care

1.פיריפרוקיספן – Pyriproxyfen- חומר הדברה המחכה את פעילות הורמון הנעורים של החרקים בריכוז גבוה דבר הגורם למותם של זחלי היתושים ומונע מהם להתבגר ולהפוך ליתושים מטרידים.

2.בובריה באסיאנה / GHA strain bassiana B – פטרייה הנובטת על גוף היתושה הבוגרת וגורמת למותה לאחר מספר ימים וזאת על מנת לאפשר ליתושה לאלח מקורות מים אחרים במיקומים לא ידועים ובכך לגורם לחומר הדברה לפגוע גם בזחלים שלא היה ניתן להגיע אליהם בשום צורה אחרת.

 

הצבת מלכודות אין-טו-קייר / In2Care

את המלכודות יש להניח במקום מוצל ובמידת הצורך לקבע את המלכודות לקרקע רחוק מהישג ידם של ילדים ובעלי חיים, פיזור המלכודות יהיה ב- 4 פינות הגינה כאשר המינון המומלץ הוא 5 מלכודות ל – 2 דונם.

טרם התקנת המלכודות יש לבצע סריקה במקום המיועד לטיפול על מנת לאתר ולטפל במקורות מים עומדים העלולים להוות מקור משיכה ליתושים ותחרות מיותרת למלכודות.

שיטת אין-טו-קייר / In2Care עובדת בצורה הטובה ביותר כאשר היא מיושמת בצורה רחבה ביותר ועל שטחים גדולים ולכן מומלץ לשתף את השכנים כי אתם משתמשים בשיטה זו לחלוק בהוצאות ולקבל תוצאות טובות יותר במחיר נוח יותר.

תפעול מערכת הדברת יתושים אין-טו-קייר / In2Care

לאחר ההתקנה של המערכת יש לדאוג לתפעול שוטף של המערכת על מנת להשיג את התוצאות אותם אתם מצפים ממערכת משוכללת עם טכנולוגיה חדשנית להדברת יתושים, ככל אצבע יש למלא מים ,להוסיף טבליות ואבקה אחת לחודש אך ישנם מקרים בהם יש להגדיל את התדירות של הוספת חומרי ההדברה ומים על מנת שהמערכת תעבוד בצורה הטובה ביותר.

מה משפיע על תדירות התפעול של מערכת ההדברה היעילה ביותר נגד יתושים

1.טמפ' – במידה ויש רצף של ימים חמים במיוחד העלולים להוביל לאידוי מהיר יותר של המים יש לבדוק א המלכודות ולוודא של חסר מים.

2.רמת נגיעות – במקומות בהם יש כמות גבוה של יתושים יש לבדוק את המלכודות בתדירות גבוה יותר על מנת לבדוק שיש זחלים חיים ומתים בתוך המלכודות וזאת על מנת לבדוק שהמערכת אכן פועלת.

3.ונדליזם / הפיכת מלכודות – במקרים בהם עלול להיות פגיעה מכוונת במלכודות על ידי אנשים או פגיעה לא מכוונת על ידי בעלי חיים המחפשים אחר מקור מים.

4.התקנה חדשה של מערכת אין-טו-קייר / In2Care- בהתקנת מערכת הדברה נגד יתושים במקום חדש יש לבדוק שהמערכת פועלת כראוי, שמיקום המלכודות היה נכון ואכן מושך את היתושות להטיל במלכודת ובמקרה הצורך להזיז את מלכודות למיקומים אחרים בגינה על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

5.טבלאות איוד אזוריות – ישנם מקומות בארץ בהם האיוד גבוה יותר ממוקמות אחרים ולכן המים מהמלכודות יגמרו מהר יותר מאשר במקום אחר, לכן יש לבדוק שאכן המלכודות מלאות מים בין טיפול לטיפול ובמקרים בהם יש צורך לצמצם את הזמן בין ביקור לביקור.

מלכודת אין-טו-קייר / In2Care
מלכודת אין-טו-קייר / In2Care

מי רשאי להתקין את מלכודות אין-טו-קייר / In2Care

תווית החומר מאפשרת רק למדביר להתקין את המלכודות בבתי הלקוחות ואת המוצר הנ"ל אין למכור למי שאין ברשותו רישיון מדביר, התווית של המוצר אומרת כי רק מדביר שרישיונו מאפשר לו לטפל  ביתושים רשאי להשתמש בשיטה זו ובהתאם לחוק המשמעות היא שרק מדביר בעל רישיון בשטחים פתוחים או מדביר באיוד רשאי להשתמש בשיטה זו.

יש לכם שאלות בנושא הדברת יתושים? מוזמנים להתקשר….

אלעד אורי – אגרונום ומדביר מורשה.

054-4603208

 

 

 

 

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ