fbpx
לוגו ג'וק בראש
ריסוס לבית

ריסוס לבית מה צריך לדעת?

ריסוס לבית

הקיץ הגיע ואיתו מגיע הפריחה ,הלבלוב  הים והטמפ' הגבוהות שלצערנו מביאים איתם גם כמה חרקים לא רצויים כמו זבובים, פרעושים, תיקנים ונמלים כמובן  אז החלטתם שאתם צריכים ריסוס לבית, לגינה או לעסק?

מה ההבדל בין ריסוס לבית להדברה בבית?

ובכן פעמים רבות אנשים מתבלבלים בין ריסוס לבית ולבין הדברה ולכן חשוב לציין שריסוס זו רק אחת מהדרכים לבצע פעולת הדברה, על מנת להסביר בצורה ברורה יותר ניתן את הדוגמא של הדברת תיקנים מול הדברת חולדות.

הדברת תיקנים ושאר החרקים מתבצעת על ידי ריסוס של חומר הדברה נוזלי באמצעות מרסס ידני או חשמלי על המקומות בהם החרקים מתרבים או חולפים ואילו הדברת חולדות לא מתבצעת על יד חומר הדברה נוזלי אלא על ידי פתיונות מוצקים או מוצקים למחצה המיושמים בתוך תיבות האכלה.

מה כדאי לבדוק טרם הזמנת ריסוס לבית?

הדבר הראשון שחייבים לדעת הוא מה סוג המזיק? נמלים או ג'וקים אולי בכלל פרעושים או צרעות כל אחד מהמזיקים האלו יטופל באמצעות ריסוס של חומרי הדברה שונים ובמקומות שונים. לדוגמא קן צרעות חייב למצוא ולרסס את הקן וכל ריסוס אחר יהיה מיותר לחלוטין ואילו תיקן אמרקאי חייבים למצוא את המקור שבמקרים רבות יהיה הבור ביוב של הבית או הבניין.

הדבר השני שחייבים לבדוק הוא האם המדביר יודע ומותר לו לו בהתאם לרישיון שיש בידו לבצע את פעולת ההדברה לה אתם נדרשים, אם המדביר לא יודע לזהות את החרק אסור בשום פנים ואופן לעשות "הדברה כללית" גם בגלל שהחוק אוסר זאת ובעיקר בגלל שהתוצאות יהיו מוגבלות בהיקף ויהיה צורך בשימוש בחומרי הדברה בכמות גדולה יותר ובתפוצה רחבה יותר מה שיחשוף אותכם ואת בני משפחתכם לכמות חומרי הדברה גדולה ומיותרת .

הדבר השלישי שכדאי לבדוק מול המדביר הוא מה הם ההגבלות והאזהרות לפני ואחרי ההדברה, כמה זמן צריך לצאת מהמקום המטופל? מה צריך או אסור לעשות לפני ואחרי ההדברה – הוראות בטיחות.

הוראות אלו משפיעות מאוד על יעילות ההדברה ותוצאותיה וכמובן על בטיחות האנשים הנמצאים במקום המטופל.

מה ההבדל בין ריסוס לבית ולריסוס בגינה?

בבתים יש חרקים שונים מאלו שבדרך כלל נמצא בגינה בנוסף לכך התנאים בגינה אינם זהים לתנאים בבית ולכן לעיתים קרובות יהיה צורך בחומרי הדברה שונים לכל אחד מהמקומות הנ"ל.

האם יש נמלים בגינה יש צורך בריסוס בתוך הבית?

במקרים בהם זיהיתם את קן הנמלים בגינה ואת השיירה המגיעה מכיוון המרפסת או החלון מהגינה אל תוך הבית ניתן ורצוי מאוד להימנע מריסוס הדירה ויש לטפל בקן לבד באמצעות פתיונות הניתנים לרכישה במשתלות ובחנויות הקנה ובנה או באמצעות מדביר במידה ואתם לא מעוניינים להתעסק בזה.

האם ניתן לרסס בבית בו יש ילדים וכלבים?

ניתן לרסס בכל בית וגם בבית שיש בו חתולים, כלבים, ילדים ונשים בהריון אבל חשוב מאוד לציין זאת טרם ביצוע ההדברה ולוודא שהמדביר מודע לזה שיש אוכלוסיות רגישות בבית וזאת על מנת שידע לתת את הוראות הבטיחות המתאימות בהתאם לדיירי הבית ההולכים על 2 או על 4.

האם ניתן להישאר בבית בזמן הריסוס?

כיום אין אפילו חומר אחד המאושר על ידי משרד לאיכות הסביבה המאפשר הישארות בבית בזמן הריסוס או מיד לאחר מכן, רוב חומרי ההדברה שניתנים לריסוס באים עם הוראות בטיחות המחייבות לעזוב את המקום המטופל לפחות לשעה מרגע סיום הריסוס ולא לחזור לפני התייבשות החומר המרוסס  חשוב לשים לב שיש פעולות הדברה כמו הדברה בפיתיונות ג'ל, מלכודות דבק או לכידה שלא מצריכות יציאה מהמקום המטופל.

כמה עולה לרסס את כל הבית?

שאלה זו מורכבת ולא ניתן לענות עלייה בצורה מקצועית מבלי לקחת בחשבון את גודל הבית והמזיק והסביבה בה נמצא הבית, על מנת לקבל תשובה מדויקת ומקצועית אתם מוזמנים להתקשר (זה לא עולה כסף) לפרט מה הבעה ממנה אתם סובלים מאיפה אתם בארץ ומה גודל הנכס וקבל הצעת מחיר מדויקת ומתאימה בדיוק למה שאתם צריכים.

אנחנו רוצים להזמין ריסוס לבית מה עושים?

מתקשרים לאלעד אורי – אגרונום ומדביר מורשה מתייעצים ומוודאים שאתם באמת צריכים הדברה בריסוס, מקבלים הוראות בטיחות ומחיר ורק אם זה מתאים לכם מתאמים ליום והשעה שמתאימה לכם.

אלעד אורי – 054-4603208

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ