fbpx
לוגו ג'וק בראש
הרחקת יונים מהחלון

איך מרחיקים יונים מהחלון

איך להרחיק יונים מהחלון?

אם אתם גרים בדירה בבניין גבוה במרכז העיר או בבית פרטי במושב או בקיבוץ בטח שאלתם את עצמכם לא פעם איך להרחיק יונים מהחלון של החדר שינה או מהחלון של הסלון.

עם התפשטות בני האדם לעוד ועוד שטחים פתוחים, שטחים ירוקים – ב100 שנים האחרונות היונים למדו איך לפצות על המקומות הטבעיים שנעלמו ובמקומם הופיעו מגדלי ביטון, זכוכית ופלדה וכיום אין ליונים בעיה לקנן על אדן החלון, במסתור כביסה או בחור של קולט האדים או פתח האיורור של הממ"ד.

הרחקת יונים מהחלון יכולה להיות פשוטה מאוד באמצעות דוקרנים או רשת המיושמים בצורה מקצועית בהתאם למקום וסוג בעל הכנף ( יונים, דרורים, מיינה או דררה) ויכולה להיות מורכבת מאוד והכל תלוי בסוג בעל הכנף אותו רוצים להרחיק ובדרכי הגישה שבהם ניתן להתקין את הדוקרנים או הרשת.

כשמרחיקים יונים מהחלון חשוב מאוד לשמור על עצמכם ועל הוראות הבטיחות של עבודה בגובה, חשוב לזכור כי גם נפילה לא נכונה מגובה של מטר – שניים יכולה להיגמר באסון ואסור להקל בכך ראש.

אז איך מרחיקים יונים מהחלון בצורה יעילה?

1.סוג בעל הכנף – יש משמעות גדולה מאוד לסוג אותו אתם רוצים להרחיק .

לדוגמא: רשת המיועדת להרחקת יונים (החורים ברשת בגודל של 5*5 ס"מ) לא ימנעו מדרורים להיכנס דרכה ולא יתנו פתרון טוב לדרורים אך יתנו פתרון מצוין להרחקת יונים.

2.סוג האמצעי להרחקת היונים – חשוב מאוד להתאים את סוגי האמצעי למקום המטופל .

 לדוגמא: דוקרנים עושים עבודה מעולה כשמתמשים בסוג הנכון ובמקום הנכון, אם יש מקום קינון ברוחב של 50 ס"מ ומעלה כנראה שדוקרנים לא יתנו פתרון טוב מצד שני אם יש מקום בו היונים רק עומדות לתצפת ברוחב של עד 40-45 ס"מ דוקרנים יהיו מעולים.

רשת יונים עושה עבודה מעולה כאשר סגורים חלל (מסתור כביסה, פיר אוורור וכו…) בו היונים מקננות אבל רשת עם חורים של 5*5 לא תעשה עבודה טובה במקום בו יש דרורים או דררות.

3.עבודה עצמה – יש להשתמש בחומרים ואמצעים המתאימים לביצוע העבודה אם מתקינים רשת יש צורך בג'מבו המתאים לסוג המבנה (בלוק ,בטון, גבס, וכו…) אם משתמשים בדוקרנים יש להשתמש בחומר ההדבקה המתאים ( סילקון, סופר -7, היי -טייק, ברגי פח- פח וכו…).

שימוש באמצעים או החומרים הלא מתאים יגרום להתקנה להיות רופפת שתיפול עם חלוף הזמן.

4.במידה ואתם לא מעוניין לבצע לבד אתם תמיד מזומנים להזמין מרחיק יונים מקצועי שיבצע את הרחקת היונים בצורה מקצועית ויעילה.

אלעד אורי – אגרונום, מדביר ומרחיק יונים

054-4603208

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ