fbpx
לוגו ג'וק בראש
הדברת צרעות במזגן

הדברה במזגן

הדברת צרעות, תיקנים וחולדות במזגן 

הקיץ הישראלי חם, לפעמים חם מדיי ולכן כמעט בכל בית יש מזגן אחד או יותר, המזגנים מספקים לנו קור בקיץ וחום בחורף ולמגוון מזיקים מהווים בית נעים לאורך כל השנה אז אם ראיתם ג'וקים במזגן או שמעת רעשים המעידים על חולדות בתעלות המיזוג ואפילו אם ראיתם יותר מדי צרעות סביב הצינור הנכנס לקיר כנראה שאתם צריכים להזמין מדביר שיבצע הדברה במזגן.

אני רואה המון צרעות מסביב לצנרת המזגן איך מדבירים צרעות במזגן?

פעמים רבות מתקיני המזגנים קודחים חור בקירות המבנה על מנת להעביר את הצינורות מהיחידה החיצונית של המזגן ליחידה הפנימית ולא סוגרים את הרווח בין הצינור לקיר מה שכמובן מהווה מקום מסתור מעודף לצרעות שמקימות שם את הקן שלהם והדבר נכון גם לדבורים שנכנסים דרך החור הזה אל תוך הבלוקים ומקימים שם את המכוורת שלהם.

במקרים בהם אתם רואים צרעות בתוך המזגן  ומסביב לו ויש להזמין מדביר שיבצע הדברת צרעות למזגן בצורה יעילה ומוגנת.

אם ראיתם דבורים (דבורת הדבש) מסביב למזגן או שיצאו לכם דבורים בחדר בו המזגן מותקן יש להזמין מפנה דבורים שיחלץ את הנחיל וימנע את הדברתם המיותרת של דבורי הדבש היעילים והחיוניים מאוד .

מה לא עושים במקרה שצרעות או דבורים נכנסו למזגן?

בשום פנים ואופן אין לאטום את חור הכניסה בתקווה שהצרעות והדבורים ימותו בתוך וזאת מהסיבה הפשוטה – הם ימצאו דרך לצאת וזה בדרך כלל יהיה לתוך חלל הבית מה שיהפוך את ההדברה של הצרעות והפינוי של הדבורים לקשה יותר ומן הסתם יקרה יותר.

איך מדבירים ג'וקים במזגן?

פעמים רבות בעקבות סתימה בבורות הביוב או הפרעה של מושבת ג'וקים חלק מהניצולים מחפשים מקום חדש להתיישב בו ובמהלך החיפוש הם מגיעים לחור שדרכו נכנסת צנרת המזגן ובכך מגיעים לעולם חדש וטוב וזה החלל הנוצר בתוך הבלוקים של הקיר, הבעיה במקרים האלו היא שהדברה רגיל לא תגיע למקום בו הג'וקים נמצאים ולכן יש להשתמש בשיטות הדברה אחרות מלבד ריסוס ועל מנת לטפל בבעיה בצורה יסודית ויעילה יש להזמין מדביר עם ניסיון בהדברת ג'וקים במזגן.

איך מדבירים חולדות ועכברים במזגן ?

עכברים ובעיקר חולדות מאוד אוהבים את תעלות המיזוג הנמצאים אצלכם בבית או במשרד, אחרי הכול לתעלות האלו לא מגיעים אנשים או טורפים, הם ממוזגים ונעימים לשהייה ובדרך כלל נמצאים בקרבת מקור מזון ומים איכותיים ולכן חולדה תגיע לתעלת מיזוג בדרך כלל תמצא שם מקום קבע ותתחיל להקים משפחה לתפארת.

חולדות בתעלת מיזוג מהוות מפגע בריאותי ועלולות לגרום לפגיעה בצנרת חשמל ומים של המזגן ולעיתים קרובות אנשים מגלים שיש להם בעיית חולדות בעקבות ביקור טכנאי מזגנים שמגלה להם חולדה לעסה להם את הכבל חשמל של המזגן או את הצינור ניקוז של המים ויש לבצע הדברת חולדות במזגן במהירות על ידי מדביר עם ניסיון וידע לטפל במפגע.

אז אם אתם צריכים לבצע הדברה במזגן נגד חולדות ,תיקנים או צרעות מוזמנים להתקשר ולהתייעץ ללא התחייבות ובחינם עם:

אלעד אורי – אגרונום ומדביר מורשה

054-4603208

 

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ