fbpx
לוגו ג'וק בראש
לכידת חולדות ועכברים

לכידת חולדות ועכברים

לכידת חולדות ועכברים

בתקופה זו של השנה (סתיו) עם ירידת הטמפ' החולדות והעכברים שנהנו מבית הנופש הקיצי שלהם ( מחילות באדמה, בורות הביוב, ערימות גרוטאות) מחפשים להם בית חם ונעים להעביר בו את החורף הקר ולעיתים קרובות זה יכול להיות מבנה של בית ספר או גן ילדים ,בית פרטי או דירה בבניין, מפעל או חנות או כל מבנה אחר שאנו משתמשים בו ולא מעוניינים לארח את העכברים או החולדות יש ביקוש רב לשירות לכידת חולדות ועכברים.

במידה והעכברים או החולדות אכן הגיעו אל המבנה המשמש אתכם אם זה לדיור או לעבודה ואתם רוצים להיפטר מהם ישנם מספר שיטות שלכל אחת מהם יש את היתרונות והחסרונות שלה אותם אני אפרט וזאת על מנת להקל עליכם את הבחירה בפעם הבאה שאתם נאלצים להיפטר מעכברים או חולדות.

שיטות הדברה / הרחקה / לכידת חולדות ועכברים:

1.לוכד עכברים / לכידת חולדות – בשיטה זו משתמשים במלכודות אשר לוכדות את העכבר או החולדה לשיטה זו ישנם שני יתרונות בולטים והם :פינוי של החולדה מהמקום בטווח המידי מה שבמקרים רבים מקל את הלחץ הנפשי הכרוך בידיעה שיש בבתיכם חולדה או עכבר.

היתרון השני והחשוב לא פחות היא שבניגוד למקרה של הדברת עכברים או חולדות ברעל אין את הסכנה שהמכרסם ימות במקום שבו לא ניתן יהיה לפנותו וכתוצאה מכך לסבול מריח של נבלה וסיכוי להתפרצות פרעושים.

בשיטה זו משתמשים במגוון רחב של מלכודות :קפיץ (קטלני), דבק (קטלני ואכזר), מוטות לכידה ,מלכודות אל הרג שרק לוכדות את העכבר או החולדה כך שהיתן לאחר מכן לשחררה במקום אחר כמובן שיש לוכדי חולדות שתופסים את החולדות בידיים ומקום אלו כמובן מקצועניים ברמה גבוה.

לוכד חולדות
לוכד חולדות

חסרונות בשיטת הלכידה:

מחיר– בדרך כלל שיטה זו תהיה יקרה יותר מהשיטות האחרות מכיוון שמצריכה זמן עבודה רב יותר.

אחריות – רוב חברות ההדברה שמבצעות לכידה נותנות אחריות לחודש שלדעתי זו תקופה קצרה מדיי יחסית למחיר אותו משלמים.

יעילות – עכברים וחולדות הם חיות חברתיות שהיחידה הקטנה המרכיבה את האוכלוסייה היא משפחה ובממוצע יש 8 פרטים ואף יותר בכל משפחה (אבא, אימא וששת הצאצאים בממוצע) ולכן אם הלוכד תפס 4 פרטים או 6 אפילו אם תפס 10 אין אנו יודעים עוד כמה פרטים נשארו אצלכם בבית ומתי תתקלו בהם בפעם הבא (עוד שבוע ,שבועיים או עוד חודש כשתגמר האחריות) .

2.הדברה אלקטרונית- מכשיר שמתחבר לחשמל ואמור להשמיע איזה צליל שדוחה את העכברים והחולדות יכול להיות שזה עובד אבל בד"כ זה מאוד יקר ואני אישית עוד לא ראיתי אחד כזה שעובד.

3.הדברת חולדות \ עכברים באמצעות רעל עכברים – ההדברה נעשית על ידי פיתיון המכיל אנטיקוגלנט (מונע קרישת דם) שגורם למות העכבר או החולדה בין חמישה ימים לשבוע וחצי מרגע שאכלה מהפיתיון (האכילה בפועל יכולה להתרחש מספר ימים לאחר היישום).

חסרונות בשיטת ההדברה באמצעות הרעל:

1.הרעל מסוכן ביותר לבני אדם ובעלי חיים ועל כן יש להשתמש בו בזהירות ובאחריות בתוך תיבות האכלה ורק על ידי מדביר מורשה.

2.מיקום מותה של החולדה – חולדה או עכבר שאכלו מהפיתיון ימותו במקום בו לא נוכל לפנותו ונאלץ לסבול מריח של נבלה מספר ימים (עכבר – בד"כ 3-5 ימים, חולדה בד"כ 5-12 ימים תלוי במיקום , גודל המכרסם וטמפ') .

**כיום יש את ה"סופריח" שמנטרל את הריח במהירות ויעילות.

יתרונות הדברה באמצעות רעל :

מחיר– בדרך כלל זול יותר מלכידה

יעילות– כל עכבר או חולדה שיכנסו לשטח המטופל ימצאו את הפיתיון יאכלו וימותו גם מספר חודשים לאחר שההדברה בוצע בפועל.

אחריות– בדרך כלל האחריות תהיה לשלושה חודשים עם חריגות של חברות הדברה כאלו ואחרות והטווח ינוע בין חודש אחד לשישה חודשים.

טיפ: אם החלטתם לעשות את ההדברה באמצעות לכידת חולדות בעצמכם חשוב להציב את המלכודות צמוד לקיר ולהשתמש בפיתיון המתאים בהתאם למאמר "מה לשים במלכודת עכברים"

יש לכם שאלות? מעוניינים להזמין לכידת חולדות ועכברים ?

אלעד אורי אגרונום ומדביר ישמח לענות לשאלותיכם ולבצע הדברה מקצועית בביתכם

ג'וק בראש – הדברה נכונה

054-4603208

www.jukbarosh.com

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ